اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

آمریکایی‌ها هیچگاه قابل اعتماد نبوده‌اند

امام جمعه ابرکوه با اشاره به صحبت‌های اخیر مسئولان آمریکایی گفت: آمریکایی‌ها هیچگاه قابل اعتماد نبوده‌اند.

آمریکایی‌ها هیچگاه قابل اعتماد نبوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابرکوه با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا و وزیر خارجه وی در رابطه با تفاهم ژنو اظهار داشت: آنها حرفشان این بود که اساساً تفاهمی صورت نگرفته و حق غنی‌سازی به ایران داده نشده که این سخنان، اظهاراتی نفاق گونه نسبت به مصوبات ژنو است.

وی بیان کرد: این اظهارات که برای دلخوشی اسرائیل است، عطف به سابقه این سردمداران استکبار می‌شود و نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها هرگز قابل اعتماد نیستند بلکه مهم‌ترین شاخصه اردوگاه استکبار، بی‌اعتمادی است.

حسینی تأکید کرد: بر این اساس، تیم مذاکره کننده ما که هنوز گفت‌وگو با آنان را در دستور کار خود دارند، باید هوشیارانه فراز و فرودهای مذاکرات را رصد کنند و فعالیت‌های دیپلماسی و عکس‌العمل‌ها و مواضع بدخواهان غربی را که می‌گویند اگر ممکن بود تک تک پیچ و مهره‌های هسته‌ای ایران را بر می‌چیدند، به خوبی رصد کنند.

وی ادامه داد: مسئولان باید این مواضع را تدبیر کنند و ابتکار عمل را به دست گیرند چون یقین داریم که هر چند مذاکره با سخت‌ترین حریف‌ها است، اما اگر در چارچوب دیپلماسی صادقانه به همراه منطق حکمت و مصلحت با عزت باشد، آنان را وادار به عقب نشینی از مواضع زورگویانه خواهد کرد و فرصتی برای به رخ کشیدن عظمت ملت ایران را پدید خواهد آورد.

امام جمعه ابرکوه در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: این شهید گرانقدر در زمانی که هیچ کدام از اهالی حوزه مایل به حضور در دانشگاه نبودند، به این کار اقدام کرد که کاری هوشمندانه بود.

حسینی همچنین در زمینه مسائل و مشکلات شهرستان ابرکوه نیز اظهار داشت: تلاش‌های بسیاری توسط مسئولان و خیران برای حل مشکلات درمانی شهرستان انجام شده و در حال انجام است.

وی بیان کرد: باید در این راستا از همه این تلاش‌ها به ویژه همکاری خوب موسسه خیریه قمر بنی‌هاشم ابرکوه تشکر کرد و از مردم نیز خواست که با مراجعه به تنها بیمارستان ابرکوه و استفاده از امکانات آن، زمینه توسعه این مرکز درمانی شهرستان ابرکوه را فراهم آورند.

انتهای پیام/2464/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول