اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین:

آمریکا یک منافق بزرگ است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین، آمریکا را یک منافق بزرگ دانست و گفت: دولت آمریکا در طول 35 سال گذشته با دورویی و نفاق دیوار بی‌اعتمادی را نسبت به ملت ایران بلندتر کرده است.

آمریکا یک منافق بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی صبح امروز در شورای نمایندگی سپاه قزوین که با حضور مسئولان نمایندگی ولی فقیه نواحی و تیپ 82 و معاونت‌های نمایندگی سپاه صاحب‌الأمر (عج) برگزار شد به تبیین شرایط سیاسی جهان و ابعاد مختلف توافقنامه هسته‌ای پرداخت.

وی اظهار داشت: سیاست امروز مسئولان اجرایی کشور نباید این باشد که عملکرد گذشته دولت‌های قبلی نادیده گرفته و سبب شود که از این فضای پیش آمده دشمنان به نفع مقاصد خود استفاده کنند.

معبودی تصریح کرد: برخی‌ها در صدد هستند تا تفکر اصولگرایی را در نظام اسلامی خدشه‌دار کنند در حالی که این تفکر برگرفته از ارزش‌های ناب اسلامی است و به هیچ عنوان تحت شرایط سیاسی و فرهنگی دچار تغییرات بنیادین نمی‌شود.

وی یادآور شد: اصولگرای واقعی کسی است که تفکر و اعتقادش به نظام و انقلاب اسلامی ریشه‌ای و التزامش به ولایت فقیه نیز جاودانه است.

این مسئول افزود: مقام معظم رهبری در جمع 50 هزار نفری فرماندهان بسیج با برشمردن شاخص‌های استکبار و هویت استکباری آمریکا و دول غربی گفت: مشکل نظام ما با آمریکا با مذاکره حل نمی‌شود زیرا هویت دولت آمریکا استکباری است و این خلق و خوی دیکتاتوری و قلدرمآبانه غیر قابل اعتماد و تغییر است.

معبودی، توافقنامه جدید را یک راهکار عملیاتی برای پیشبرد اهداف نظام در چارچوب هویت اسلامی دانست و گفت: مسئولان نباید با دستمایه قراردادن این توافقنامه؛ ماهیت اصلی آمریکایی‌ها و دول غربی را که سال‌های طولانی در خصوص ایران دنبال کردند فراموش کنند.

وی اضافه کرد: محکمات امام و اصول ثابتی که ایشان و مقام معظم رهبری برای نظام اسلامی تدوین کرده‌اند به هیچ قیمتی نباید نادیده گرفته شود.

معبودی، عدول نکردن از محکمات و مسلمات امام (ره) در سیاست خارجی را مهم‌ترین اصول و راهبرد برای تیم مذاکره کننده دانست و افزود: وابستگی سیاسی آمریکا به صهیونیزم جهانی، نفاق و دورویی آنان و همچنین انکار حقایق جهانی درباره ایران از سوی آمریکایی‌ها از جمله عواملی است که نباید از آن غافل بود.

این مسئول عنوان کرد: این نوع نگاه غرب به ایران یک نگاه ریشه‌ای است و به اعتقاد حضرت امام خمینی (ره) هرگز اصلاح شدنی نخواهد بود.

معبودی، آمریکا را یک منافق بزرگ دانست و گفت: دولت آمریکا در طول 35 سال گذشته با دورویی و نفاق دیوار بی‌اعتمادی را نسبت به ملت ایران بلندتر کرده است و به همین دلیل مردم با منافق کنار نخواهند آمد.

انتهای پیام/2667/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول