اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

دولتمردان آمریکایی چند چهره بعد از توافقنامه ژنو عوض کردند

امام جمعه فهرج گفت: بعد از توافقنامه ژنو ماهیت واقعی آمریکا و غرب آشکار شد و دولتمردان آمریکایی چند چهره عوض کردند.

دولتمردان آمریکایی چند چهره بعد از توافقنامه ژنو عوض کردند

به گزارش خبرگزاری فارس فهرج، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران از انتقال پلیس راه فهرج - ایرانشهر به شهرستان ریگان گلایه کرد و اظهار داشت: اصل قضیه انتقال پلیس راه فهرج - ایرانشهر به ریگان جای تأسف دارد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تحریک ذهن‌ها نیستم، گفت: مردم حقی دارند و ما به دنبال این حق هستیم و با همت مسئولان و شورای شهر را‌ه‌اندازی پلیس راه فهرج - زاهدان را پیگیری می‌کنیم.

امام جمعه فهرج ابراز داشت: انتقال پلیس راه فهرج - ایرانشهر به ریگان باید درس عبرتی برای شهرستان‌های مجاور شود که مردم را مقابل یکدیگر قرار ندهند.

ابراهیمی ادامه داد: به دنبال حق مردم هستیم و ذره‌ای هم از این حق کوتاه نمی‌آییم و به مسئولان شرق استان کرمان همواره تاکید کرده‌ام که در کنار هم باشید، زیرا اینکه هر کدام به فکر امتیاز گرفتن برای شهر خودشان باشند و از دست دیگری بزنی برای خودت، این هنری نیست.

این مسئول همچنین در ادامه با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال 93 به مجلس شورای اسلامی از سوی دولت ادامه داد: نمایندگان که اهل قانون هستند، بعضی از آنها بحث استعفا را بیان کردند که این امر شایسته نمایندگان نبود که با این عمل می‌خواستند برای استان خودشان بودجه بیشتری بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ تعامل و تاکید بر حفظ تعامل بین مجلس و دولت و سایر قوا گفت: امروز تعامل بین مجلس و دولت و قوا باید حفظ شود و هرچه همکاری و تعامل بیشتر باشد، کشور بیشتر رشد و پیشرفت می‌کند.

امام جمعه فهرج با اشاره به مذاکرات ژنو اذعان داشت: بعد از توافقنامه ماهیت واقعی آمریکا و غرب آشکار شد و دولت‌مردان آمریکایی چند چهره عوض کردند.

ابراهیمی با اشاره به مذاکرات انجام شده گفت: انجام مذاکرات نشان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است و آمریکا و غرب حاضر به گفت‌و‌گو با ایران نبودند و ماهیت آمریکا پلیدی و پستی و به دنبال قدرت‌طلبی است.

انتهای پیام/80013/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول