اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

دولتمردان در مقابل یاوه‌گویی‌های آمریکا سکوت نکنند

امام جمعه ایرانشهر گفت: دولت‌مردان نباید در برابر یاوه‌گویی‌های آمریکا سکوت کنند، این سکوت خیانت است.

دولتمردان در مقابل یاوه‌گویی‌های آمریکا سکوت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت الاسلام حسین طاووسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در ایرانشهر اظهار داشت: تقوا مانند سپری است که مومن را در برابر تیرهای گناه آلود شیطانی محفوظ می‌دارد.

امام جمعه ایرانشهر بیان کرد: مرزها و معیارهای اجتماعی هر وقت شکسته شد، باید احساس خطر کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم روش تربیتی ائمه را به عنوان یک الگو در تمامی ابعاد آن مورد توجه و مطالعه قرار داده و از آن بهره‌ ببریم.

خطیب نماز جمعه ایرانشهر با اشاره به چهارمین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر افزود: ایرانشهر نیاز به امنیت جاودانه دارد، در ایرانشهر ولایتمدار وقوع حتی یک اتفاق هم قابل قبول نیست.

طاووسی گفت: به بزرگان، سران طوایف، علما و غیره می‌گوییم اجازه ندهید شهر مقدس و ولایی ما خدشه‌دار شود.

وی خاطرنشان کرد: باید به جای پرداختن به تغییر و تحولات مدیران و تلاش برای آوردن مدیران بومی، به وظیفه اصلی و ذاتی خود مشغول باشید.

امام جمعه ایرانشهر خطاب به دولتمردان اذعان داشت: نباید حرف‌های توهین آمیز آمریکایی‌ها را تحمل کرد.

وی ادامه داد: این سکوت خیانت است، باید یک بیانیه داده و این حرف‌ها را محکوم کنید تا آنها عرصه را بر خود تنگ ببینند.

طاووسی گفت: چرا رئیس جمهور آمریکا به خود اجازه می‌دهد تا ضمن تکرار تهدیدات و ادبیات تجاوزگرانه، به ملت بزرگ و مقامات مملکتی و ریاست جمهوری توهین کند.

خطیب نماز جمعه ایرانشهر همچنان خطاب به دولتمردان اذعان داشت: ملت ایران 34 سال انواع تحریم‌ها را تجربه کرده و با افتخار و سربلندی پشت سر گذاشتند، بدانید تضعیف ایران با اظهارات مغرضانه‎ای همچون خالی بودن صندوق ذخیره ارزی و 50 درصد مردم زیر خط فلاکت هستند، کسی را بالا نمی‌برد بلکه موقعیت کشور را به خطر می‎اندازد. و تیم مذاکره‌کننده را در مذاکرات در موضع ضعف قرار می‌دهد.

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به نشست اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با مقام معظم رهبری و تاکید بر سپرده شدن مهندسی فرهنگی کشور به آنان، گفت: در حال حاضر چند وزارت خانه و نهاد و سازمان به طور مستقیم و غیرمستقیم ، متولی امور فرهنگی در کشور هستند؟

وی افزود: وزارت عریض و طویل ارشاد در کدام جایگاه عملکردی فرهنگی نقش می‌آفریند؟ بیایید با بازسازی فرهنگی در خود، بازسازی فرهنگی جامعه را محقق کرده و از ما و من‌ها دست بکشیم.

انتهای پیام/75004/ل40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول