اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بررسی آثار ارسالی

برگزیدگان جشنواره نقاشی «مرگ بر آمریکا» در شاهرود معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نقاشی «مرگ بر آمریکا» در شاهرود که توسط بسیج دانش‎آموزی شاهرود برگزار شد، معرفی و تجلیل شدند.

برگزیدگان جشنواره نقاشی «مرگ بر آمریکا» در شاهرود معرفی شدند

رئیس سازمان بسیج دانش‎آموزی شاهرود امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: مسابقه‏های نقاشی «مرگ بر آمریکا» در شاهرود در واحدهای مقاومت امیدان بسیج دانش‏آموزی حوزه‎های مقاومت ایمان، ایثار و کوثر بسیج دانش‏آموزی شاهرود اجرا شد.

محمدمهدی اسماعیلی افزود: بیش از 800 اثر از واحدهای مقاومت به دبیرخانه جشنواره نقاشی «مرگ بر آمریکا» در شاهرود ارسال شد که هیئت داوران شش اثر را در پایه‎های اول تا ششم ابتدایی به عنوان برگزیده معرفی کردند.

رئیس سازمان بسیج دانش‎آموزی شاهرود تصریح کرد: این جشنواره نقاشی با هدف شناساندن استکبار و توطئه‏های آن به نسل کودک و امیدان ما برگزار شد و نقاشی‏های شرکت کرده هر کدام در جای خود زیبا و برگزیده بودند.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: نفرات برگزیده این جشنواره در پایه اول ابتدایی، امیرعلی اسماعیلی از دبستان آیت‎الله طالقانی، در پایه دوم ملیکا جعفری از دبستان امام هادی (ع) و در مقطع سوم ابتدایی فاطمه اسلامی‎فر از دبستان راه دانش برگزیده شدند.

رئیس سازمان بسیج دانش‎آموزی شاهرود بیان کرد: در مقطع چهارم ابتدایی، یکتا محفوظی از دبستان دهخدا و در مقطع پنجم ابتدایی فاطمه بسطامی از دبستان پژوهش و در پایه ششم ابتدایی پوریا احمدی از دبستان آیت‎الله طالقانی حائز رتبه‏های برتر شدند.

وی با بیان اینکه هدایای دانش‏آموزان به همراه لوح تقدیر با امضا فرمانده سپاه و مدیریت آموزش و پرورش شاهرود به برگزیدگان اهدا خواهد شد، افزود: دانش‏آموزان در صف صبح‎گاه‏های مدارس خود با اهدا جوایز در هفته بسیج مورد تجلیل قرار گرفته‏اند.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگ در هفته بسیج نیز گفت: در هفته بسیج، مسابقه نقاشی با موضوع استکبارستیزی برای واحدهای امیدان برنامه‎ریزی شده که دانش‏آموزان تا 15 آذر مهلت داشتند اثرهای خود را به واحد بسیج مدرسه تحویل دهند.

رئیس سازمان بسیج دانش‎آموزی شاهرود اظهار کرد: مسابقه پیامکی با موضوعات نرمش قهرمانانه، حماسه علمی و انرژی هسته‎ای نیز برگزار شده که دانش‎آموزان همه مقاطع تحصیلی می‎توانند جملات خود را به سامانه پیامکی 662355 و 09194312323 ارسال کنند.

وی افزود: مسابقات مقاله‏نویسی و وبلاگ‏نویسی نیز با موضوعات سبک زندگی دانش‎آموز تراز انقلاب اسلامی و حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی و شهیدپژوهی نیز برگزار شده است که دانش‎آموزان دوره اول و دوم متوسطه می‎توانند آثار خود را به واحدهای بسیج مدارس تا 20 آذر ماه تحویل دهند.

اسماعیلی با بیان اینکه رسالت بسیج ترویج فرهنگ اسلامی است، افزود: ما با انجام این مسابقات تلاش می‏کنیم تا دانش‏آموزان با تحقیق و جست ‎و جو و تدبر در مباحث بر بصیرت و معرفت آنها افزوده شود.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول