اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین تأکید کرد

ضرورت تشکیل ستاد ساماندهی سفر رهبری به قزوین

استاندار قزوین بر ضرورت تشکیل ستاد ساماندهی سفر رهبری به استان برای تحقق رهنمودها و دغدغه‌های مقام ولایت تأکید کرد.

ضرورت تشکیل ستاد ساماندهی سفر رهبری به قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در مراسم تجلیل از نخبگان علمی استان که در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد، با اشاره به تشکیل ستاد ساماندهی سفر رهبری به استان اظهار داشت: این مهم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری پیگیری و در این خصوص اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در آستانه سالروز سفر با برکت مقام معظم رهبری به استان قزوین، افزود: این فرصت می‌تواند توجه اهالی علم و ادب را به رهنمودهای مقام معظم رهبری جلب کند تا به جایگاه علما توجه بیشتری شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه این استان از گذشته مهد اندیشمندان و علمای بزرگی همچون علامه رفیعی، دهخدا، آیت‌الله زرآبادی بوده است، بیان کرد: باید برای رسیدن به موقعیت پر افتخار گذشته همه تلاش کنیم که دانش‌آموزان نخبه و فرهیختگان نقش مهمی را در این میان بر عهده دارند.

روزبه با بیان اینکه برای پیشرفت به دانش‌آموزان، دانشجویان، چهره‌های علمی نیازمند هستیم، اضافه کرد: اگر قرار باشد کشوری روی سعادت را ببیند و از گردنه‌های سخت و دشوار به سلامت عبور کند باید به دانش‌آموزان، دانشجویان، چهره‌های علمی خود اتکا کند.

این مسئول با بیان اینکه دانش‌آموزان هرگز به وضعیت فعلی هرچند موفقیت‌آمیز است؛ قانع نباشند، بیان کرد: بستر بسیار مناسبی که با پرچمداری مقام معظم رهبری در عرصه علمی کشور فراهم شده دانش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آموزان خود را به علم و دانش مسلح کنند.

استاندار قزوین عنوان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان می‌تواند با تشکیل شورای مشورتی از نخبگان دانش‌آموز از افکار و ایده‌های ارزشمند جوانان مبتکر استان برای پیشبرد امور و تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند.

گفتنی است؛ این مراسم نخستین جلسه رسمی مرتضی روزبه استاندار قزوین پس از پذیرش مسئولیت استاندار است.

همچنین این برنامه همه ساله از سوی معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قزوین به اجرا در می‌آید و مراسم تقدیر از دانش‌آموزان و دانش آموختگان برتر استان در بخش پسران نیز صبح پنجشنبه 28 آذر ماه در محل سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2667/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول