اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به بوشهر دارند

امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به جایگاه و اهمیت استان بوشهر، نگاه مقام معظم رهبری به این استان ویژه است.

مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به بوشهر دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار با وزیر کشور با قدردانی از زحمات حسنوند استاندار سابق و مسئولان استان بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر از دیرباز مرکز پیشرفت، توسعه و نماد اقتدار ایران و حوزه خلیج‌فارس بوده است.

وی افزود: می‌طلبد با برنامه‌ریزی دانش‌بنیان، مدیریت کارآمد، نظارت دقیق و باز تولید در افق بین‌المللی به عنوان نمایشگاه توسعه پایدار، ایران اسلامی در حوزه خلیج فارس بدرخشد.

صفایی‌بوشهری از تمام استانداران استان بوشهر قدردانی کرده و گفت: با حضور استاندار جدید مسیر تلاش برای توسعه بوشهر ادامه می‌یابد و همدلی، وفاق، اخلاق‌مداری زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت استان خواهد بود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هیچ‌جا به اندازه بوشهر مورد تهاجم استکبار قرار نگرفته است، گفت: کشور انگلیس چهار بار به بوشهر حمله کرد ولی مردم و روحانیت بوشهر در مقابل آنان شکوه و حماسه آفریدند.

وی اضافه کرد: باید با برنامه‌ریزی دانش‌بنیان، وفاق، همدلی و مدیریت جهادی بوشهر به یک استان نمونه در کشور تبدیل شود.با همدلی و تعامل و دست به دست هم دادن، همه کمک کنند با نگاه ولایی، زمینه برای پیشرفت استان بوشهر فراهم شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول