اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سال 93

8 طرح بزرگ اقتصادی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع طرح‌های در دست اجرا در این استان هشت طرح اقتصادی تا سال 93 تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

8 طرح بزرگ اقتصادی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: عزت کنونی ملت ایران مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمامی تأثیرگذاران دوران دفاع مقدس، معلمان و الگوهایی والا برای ملت ایران هستند، گفت: باید درس ایثار، فداکاری، خدمت به مردم و شجاعت در زندگی را از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بیاموزیم.

سلیمانی دشتکی در ادامه بر ضرورت توسعه و پیشرفت این استان تأکید کرد و گفت: با توجه به ضرورت توسعه استان، تلاش مسئولان و تعامل دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر بیش از پیش لازم و ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه از تأمین اعتبار 20 طرح مهم صنعتی استان خبر داد و گفت: اعتبار این تعداد طرح از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی کشور تأمین شده است.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال 2 هزار و 500 تن به صورت مستقیم در استان فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هشت طرح استانی تا سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/68001/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول