اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بهره‌برداری از ساختمان پژوهشکده معلم در یاسوج

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.

بهره‌برداری از ساختمان پژوهشکده معلم در یاسوج

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی زارع‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصل و بنیان پژوهش باید در مدارس و آموزشگاه‌ها صورت گیرد، اظهار کرد: کشوری در امر پژوهش موفق خواهد بود که به ترویج این مهم بیش از هر مکانی در مدارس بیاندیشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: دانش‌آموزان در سنین جوانی و نوجوانی با ورود به امر تحقیق و پژوهش آینده کارهای تحقیقاتی در کشور را تضمین می‌کنند.

این مسئول نظام تعلیم و تربیت در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این‌که تاکنون کارهای خوبی در زمینه تحقیق و پژوهش در نظام تعلیم و تربیت استان انجام شده است، تصریح کرد: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی گفت: برای نهادینه کردن امر پژوهش در مدارس استان باید همه عوامل و چرخه آموزش و پرورش از اولیا تا معلمان و دانش‌آموزان و ما مسئولان در آموزش و پرورش و به خصوص مسئولان استانی نسبت به آن دقت نظر و توجه لازم را داشته باشند.

این مسئول نظام تعلیم و تربیت در استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص افزود: یکی از راه‌های نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش در مدارس این است که کلاس‌های درس ما هوشمند سازی شود و برای این‌کار به مساعدت و همکاری سایر دستگاه‌ها نیاز داریم.

زارع‌پور با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش به همه پژوهشگران در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص پژوهشگران جوان و به ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان پژوهشگر استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌های آموزش و پرورش در این هفته گفت و افزود: در نخستین روز از هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان به میزبانی آموزش و پرورش افتتاح می‌شود.

وی با اعلام روز شنبه 23 آذرماه به عنوان روز افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه رأس ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در پارک مهرورزی جنب استخر روباز در پژوهشکده معلم برگزار می‌شود.

زارع‌پور از دیگر برنامه این روز را افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان پژوهشکده معلم عنوان کرد.

انتهای پیام/2571/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول