اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز در تکمیل مصلای گچساران

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از فرماندار گچساران خواست تا با رایزنی و پیگیری از طریق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و مشارکت آن شرکت روند تکمیل مصلای این شهرستان را شدت بخشد.

مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز در تکمیل مصلای گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه مصلای این شهرستان اظهار کرد: مصلا‌ها مساجد جامع شهرها به شمار رفته و نمادی از اصالت و فرهنگ مذهبی یک شهر است.

وی با بیان این‌که هر چه مصلاها بزرگتر و مجهزتر باشند، ترویج و تبیین مسائل مذهبی گسترش بیشتری پیدا می‌کند، افزود: به همین دلیل درخواست‌ها از مسئولان برای تکمیل این پروژه‌ در راستای تسریع در تکمیل و گسترش فرهنگ مذهبی و مصلایی در خور شأن مردم گچساران است.

آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: امام جمعه سال‌های دور گچساران، حجت‌الاسلام متقی کاشانی زحمت پیگیری و ایجاد مصلا را برای 10 سال آینده کشیدند اما با تأخیر در این پروژه باید به فکر راهکاری برای افزایش مکان باشیم زیرا این مصلا جوابگوی جمعیت کنونی گچساران نیست.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دغدغه حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران گفت: بسیاری از مواقع سخنان آقای حجازی از روی دلسوزی و پیگیری امور بوده است.

وی ادامه داد: مسئولان مربوطه تلاش مضاعفی برای تکمیل پروژه مصلا داشته باشند تا در آینده نزدیک شاهد برپایی نماز جمعه‌ای بزرگ و باشکوه در این مکان باشیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود از فرماندار گچساران خواست تا با رایزنی و پیگیری از طریق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و مشارکت آن شرکت روند تکمیل مصلای این شهرستان را شدت بخشد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با مقایسه پروژه زیرگذر گچساران و مصلای این شهرستان گفت: اهمیت و نقش پروژه مصلای گچساران قابل مقایسه با زیرگذر این شهرستان نیست.

آیت‌الله ملک‌حسنی اذعان کرد: زیرگذر مسیری برای عبور خودروها از زیر زمین است اما مصلا مکانی برای عروج و اتصالی آسمانی به سوی خداوند است.

وی تأکید کرد: امیدواریم طی چند ماه آینده پروژه مصلای گچساران روند پرشتاب‌تری داشته باشد و به سرانجام برسد.

آیت‌الله ملک‌حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: هر قدمی که برای تکمیل مصلا برداشته شود و هر ریگی که در بتن این پروژه مصرف شود سبب کاهش چشمگیر جرائم و تخلفات در آینده می‌شود.

انتهای پیام/82001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول