اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

حرکت در مسیر منویات رهبری از ویژگی‌های پاسداران است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تبعیت از فرماندهی کل قوا و حرکت در مسیر منویات رهبری از ویژگی‌های مهم رزمندگان سپاه است.

حرکت در مسیر منویات رهبری از ویژگی‌های پاسداران است

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شمال‌غرب در تیپ انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار کرد: این یادواره برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان که در سال 86 شهید شدند، برگزار شد.

وی با بیان اینکه رزمندگان زنجانی همواره نقش خود را در نظام اسلامی ایفا کرده‌اند، افزود: رزمندگان زنجانی در لحظات حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره پای کار بوده‌اند.

این مسئول یادآور شد: در سال 86 شش نفر از پاسداران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ماکو شهید شدند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رزمندگان زنجانی با شهادت خود دین خود را به نظام ادا کرده‌اند، افزود: ضروری است چنین فرهنگی در جامعه بیشتر ساری و جاری شود.

سردار کرمی با اشاره به حضور تیپ زنجان در منطقه شمال‌غرب ابراز داشت، رزمندگان زنجانی با حضور در این منطقه با اشرار و دشمنان نظام اسلامی مقابله کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای تیپ زنجان گام در جای پای شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس گذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها در سایه توانمندی‌های اعتقادی و فداکاری همسران و خانواده‌های رزمندگان حاصل شده است.

این مسئول حضور تیپ زنجان در منطقه عملیاتی شمال‌غرب کشور را افتخاری بزرگ برای رزمندگان این تیپ دانست و گفت: رزمندگان زنجان چه در طول هشت سال دوران دفاع مقدس و چه پس از آن در صحنه‌های مختلف حضور فعالی داشته‌اند.

سردار کرمی از آمادگی نیروهای زنجانی در منطقه شمال‌غرب خبر داد و افزود: تبعیت از فرماندهی کل قوا و حرکت در مسیر منویات رهبری از ویژگی‌های مهم رزمندگان سپاه است.

وی ادامه داد: از زمانی که ضد انقلاب منطقه را ناامن کرد، تیپ انصارالمهدی (عج) ماموریت‌های خود را در این منطقه انجام داده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه تیپ زنجان در چهار مرحله عازم منطقه شمال‌غرب شده است، یادآور شد: تاکنون موفقیت‌های مطلوبی توسط تیپ زنجان کسب شده است.

انتهای پیام/73003/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول