اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

6 کتابخانه در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شوند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان امسال شش باب کتابخانه در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شوند.

6 کتابخانه در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی بعدازظهر امروز در جمع کتابداران این استان، اظهار کرد: واگذاری حق انتفاع کتابخانه چلیچه با ارسال اسناد و مدارک کتابخانه به واحد مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های کشور تایید شده و این کتابخانه پس از افتتاح و بهره‌برداری همانند دیگر کتابخانه عمومی رسما فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، حق انتفاع 11 باب کتابخانه در سال‌جاری به عنوان کتابخانه نهادی اخذ شده و از این تعداد پنج باب افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

صادقی تصریح کرد: شش کتابخانه دیگر پس از تجهیز و تامین امکانات لازم از طریق منابع استان و نهاد، تا پایان سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌‎های عمومی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کتابخانه‌های حضرت آیت‌الله احمدی و مصلای امام خمینی در شهرکرد، ایثار در روستای سرتشنیز، امام علی در روستای دهنو و کتابخانه بابک اسدی در روستای آلکیو از ابتدای سال جاری تاکنون افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های کاج، منچ، دستگرد امامزاده، شیخ شبان، یان‌چشمه و چلیچه نیز تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/68001/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول