اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جیرفت خبر داد

تشکیل شوراهای امر به معروف در حوزه‌های بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج مأموریت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر متشکل از امام جماعت، مسئول اطلاعات، معتمدان محلی و ... را دارند.

تشکیل شوراهای امر به معروف در حوزه‌های بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اسحاق توانایی ظهر امروز در دوره آموزشی شهید فهمیده در این شهرستان اظهار داشت: بسیج در سطح کشور دارای مأموریت‌های مختلفی از جمله در زمینه اجرای دو فریضه مهم الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: امام خمینی (ره) هنگامی که فرمان بسیج را صادر کردند به خوبی می‌دانستند که انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن در مسیر خود با چالش‌ها، حربه‌ها و نیرنگ‌های فراوانی رو‌به‌رو است که باید پشت سر بگذارد.

توانایی مهم‌ترین حرکت امام راحل را در این زمینه تشکیل ستادهای مردمی بسیج ذکر و تصریح کرد: هر کدام از ما در گوشه‌ای از نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی داریم که بر اساس اعتماد ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج مأموریت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر را دارند، ابراز داشت: این شورا باید متشکل از امام جماعت، مسئول اطلاعات، معتمدان محلی و ... باشد.

توانایی عنوان کرد: باید افرادی که دچار لغزش و گناه می‌شوند، ارشاد و هدایت شوند، اما مهم‌تر این است، افرادی که ارشاد می‌کنند بر فرد خطاکار تأثیرگذاری داشته باشند تا نتیجه مطلوبی در پی داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای امر به معروف و نهی از منکر باید اوضاع جامعه را به خوبی رصد کنند.

توانایی بیان داشت: دشمن در جنگ سخت نتوانست، کاری از پیش ببرد، بنابراین در صدد ایجاد جنگ نرم برآمد تا از این طریق بتواند، جوانان ما را منحرف کرده و از این طریق به کشور ضربه وارد کند.

وی با توجه به اینکه امر به معروف و نهی از منکر نقش بسیار مهمی در جلوگیری از انحراف جامعه دارد، اذعان داشت: اجرای این دو فریضه الهی از ناامنی‌ها و حرکت‌های دشمن جلوگیری می‌کند.

توانایی خاطرنشان کرد: شهرستان جیرفت حدود 12 هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس داشته و شهیدان بزرگی تقدیم انقلاب کرده است تا مکتب امام حسین (ع) و ارزش‌های انقلاب پایدار باقی بماند.

وی در بحث انرژی هسته‎ای نیز اظهار داشت: امیدواریم که مذاکره‌کنندگان ایرانی که به تعبیر مقام معظم رهبری فرزندان این انقلاب هستند در این نشست‌ها موفق شوند تا تلاش‌ها و اقدامات هسته‌ای که تاکنون انجام گرفته است از بین نرود.

توانایی تصریح کرد: با وجود تمام فشارها و سنگ‌اندازی‌های دشمنان ما با توکل بر خدا و تقوای الهی توانستیم به انرژی هسته‌ای دست پیدا کنیم و موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه کسب کنیم.

وی همچنین در بحث فتنه 88 افزود: این فتنه چالش بسیار بزرگی بود که توسط بیگانگان طرح‌ریزی شد، اما با تدبیر مقام معظم رهبری و آگاهی و بصیرت مردم ولایتمدار خنثی شد.

توانایی عنوان کرد: با وجود اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به سران فتنه فرصت بازگشت و برائت داده است، اما آنان تاکنون از این فرصت استفاده نکرده‌ تا از مردم ایران عذرخواهی و طلب بخشش کنند.

انتهای پیام/80001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول