اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

هوشیاری از ثمرات امر به معروف است

فرماندار تاکستان گفت: تاکستان نیازمند گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر است چرا که این فریضه موجب هوشیاری در جامعه می‌شود.

هوشیاری از ثمرات امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان علی اکبریان عصر امروز در شورای امر به معروف تاکستان اظهار داشت: گرامیداشت مکتب انسان‌ساز دینی از نشانه‌های احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر بوده و این فریضه در حاکمیت اسلامی از ایمان و اعتقادات مردمی نشأت گرفته است.

فرماندار تاکستان با بیان اینکه تأثر و اندوه قلبی کمترین وظیفه در برابر مشاهده منکرات است، ابراز داشت: توجه به معروف مانعی مستحکم برابر انحرافاتی است که به سبب شبیخون نرم در جامعه اسلامی برخی اوقات نفوذ یافته است.

اکبریان؛ بصیرت، آگاهی و درک واقعی و معرفتی دین در گسترش و انجام امر به معروف تأثیرگذار است، ابراز داشت: نبود آمران به معروف در صحنه کربلا موجب جایگزینی باطل بر مسند حق شد و بسیاری از شیعیان مدعی در میان تبلیغات مسموم بصیرت خویش را از دست دادند که این روایات از کتاب حماسه عاشورا با قلم شهید مطهری نقل شده است.

فرماندار تاکستان از عاشورا به عنوان تجلی شهادت طلبی و صفحه نورانی ولایت‌مداری یاد کرد و تصریح کرد: تبلیغات دشمن سنگین و سهمگین امویان در صحنه عاشورا وقایع تلخی را برای خاندان ائمه اطهار رقم زد که زینب (س) پس از این حادثه پیام این قیام را جهانی کرد.

اکبریان هوشیاری و بصیرت رهبری را عامل دفع فتنه 88 برشمرد و ابراز داشت: حماسه حسینی عزاداران در سوگواری و دفاع از حریم ولایت در دی‌ماه سال 88 پاسخی روشن به فتنه‌گری و تکرارناپذیری عاشورا بود.

اکبریان با بیان اینکه اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر از انجام بسیاری از فرایض مهم‌تر شمرده شده است، ابراز داشت: گسترش امر به معروف تا به امروز علاوه بر ایجاد جو حضور در راهپیمایی‌ها پیمانی با مظلومیت یاوران عاشورا و ولایت‌مداری تا پای جان است.

انتهای پیام/77005/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول