اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه صاحب‌الامر(عج):

امر به معروف و گسترش حلقه‌های صالحین محورهای بسیج است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: امر به معروف و گسترش حلقه‌های صالحین محورهای بسیج است.

امر به معروف و گسترش حلقه‌های صالحین محورهای بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان مهدی طاهرخانی ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان تاکستان اظهار داشت: نهاد مقدس بسیج به عنوان دست پیشتاز مقاومت و خدمت در راه اسلام هر روز در حال رشد است و این مسئله هراس دشمنان را دو چندان کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: تقدیر از تلاشگران عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی امروز وظیفه‌ای حساس بر دوش تک‌تک اقشار ملت است.

طاهرخانی با بیان اینکه نهاد بسیج در طول 34 سال گذشته با دلسوزی و سنگ‌تمام از نظام و ولایت فقیه حمایت کرده است، ابراز داشت: پشتیبانی از اصل نظام معطوف به حضور فیزیکی و نظامی نیست بلکه بسیج با سلاح فرهنگ و دین امروز برابر صف‌آرایی دشمنان در جنگ نرم ایستادگی کرده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان با گذشت سی و چهار سال از انقلاب اسلامی پا در رکاب ولایت برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند، افزود: حضور بسیج در صحنه‌های پایداری و مقاومت از بصیرت و هوشمندی این نهاد حکایت داشته و بسیار مورد توجه قرار دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (ع) استان قزوین با اشاره به اینکه تشکیل بسیج جهانی برای حمایت از مظلومان و ستم‌دیدگان ضروری است، ابراز داشت: بحران‌ها و پیچ‌های مختلف هیچ‌گاه از عزم و روحیه آهنین بسیج نکاسته است و نهاد بسیج با ورود به‌هنگام در صحنه‌های درخواست شده برای حل مشکلات اعلام آمادگی کرده است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج به عنوان کانونی برابر شبیخون‌های فرهنگی، سخت‌افزاری و نرم تأثیرگذار بوده است، تصریح کرد: تشکیل بسیج به فرمان امام راحل معنای اقتدار را در کشور بهبود بخشید و امروز باید قدر این نعمت را در تمام ابعاد دانست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تأکید کرد: بیداری 34 ساله انقلاب اسلامی به برکت پایداری برابر دشمنان و ابرقدرت‌های دنیا به وقوع پیوسته است و تکیه بر ایمان سلاح اصلی بسیج است.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در سرلوحه اولویت‌های بسیج قرار داشته و بسیجیان همواره گوش به فرمان برای جانفشانی حاضر هستند، ابراز داشت: ارزش‌ها و آرمان‌های بسیج نسل به نسل امروز به دوره ما رسیده است و به این منظور گسترش حلقه‌های صالحین و امر به معروف و نهی از منکر به عنوان ارکان بسیج در دوره کنونی نیازمند اهتمام و جدیت است.

انتهای پیام/77005/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول