اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با تاکید بر فریضه فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر بر احیای این فریضه واجب تاکید کرد.

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی چهارشنبه‌شب در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ورامین با اشاره به اعمال نیک و بد افراد و تاثیر آن در سرنوشت و زندگی انسان‌ها اظهار داشت: طبق آیات سوره مبارکه زلزله اعمال انسان چه خوب و چه بد حتی اگر اندازه ذره‌ای باشند مورد محاسبه خداوند متعال قرار می‌گیرند و در روز قیامت براساس همین اعمال مجازات و پاداش داده می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین گفت: متاسفانه دنیای امروز گرفتار معصیت و خواب غفلت شده است و انسان‌ها زمانی از این خواب بیدار می‌شوند که دیگر فرصت جبران مافات را ندارند و برای آنها چیزی جز پشیمانی باقی نمی‌ماند.

وی با تاکید بر اهمیت دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر ویژه قشر خاص نیست و وظیفه همگانی است.

محمودی گلپایگانی اظهار داشت: در طرح تذکر لسانی تذکردهندگان افراد عادی و از خود مردم هستند که می‌آیند، تذکر می‌دهند و می‌روند، به آنها تاکید شده است که در هیچ صورتی نایستند و بحث نکنند، بلکه بگویند و بروند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گاهی فرد مرتکب منکر می‌شود و بر این ارتکاب لجاجت می‌کند، امر به معروف و نهی از منکر مراحل دارد، در این حالت که فردی قصد مسموم کردن فضای گروهی جامعه را دارد و با تذکر اصلاح نمی‌شود نیاز است که با وی برخورد شود و این برخورد وظیفه نیروی انتظامی همراه با هماهنگی با دستگاه قضایی است.

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین، علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین در بیت آیت‌الله محمودی گلپایگانی برگزار شد.

انتهای پیام/2462/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول