اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش:

‌نیروهای مسلح در‌ امر به معروف‌ سطح قابل قبولی دارند

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خانواده‌های نیروهای مسلح ‌از سطح قابل قبولی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر برخوردار هستند.

‌نیروهای مسلح در‌ امر به معروف‌ سطح قابل قبولی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیر نادر علیدوست پیش از ظهر امروز در گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار داشت: خانواده‌های نیروهای مسلح ‌از سطح قابل قبولی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر برخوردار هستند.

وی بیان داشت: سلامت، امنیت و اخلاق خوب در خانواده‌های نیروهای مسلح به واسطه برنامه‌هایی از جمله آموزشی، عقیدتی و ... حاصل شده است.

علیدوست پیشنهاد داد تا آمران به معروف و ناهیان از منکر ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی یا بخش دیگری از مجموعه حضور فعال‌تری داشته باشند.

حجت‌الاسلام مظفری‌نژاد معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سیاسی عقدیتی ارتش نیز در این گردهمایی گفت: جنگ کنونی جنگ آرمان و دفاع از عقیده است.

وی ابراز داشت: ما در دفاع از آرمان‌های خود در برابر جنگ نرم دشمن از طریق فضاهای مجازی، ماهواره‌ها و ... برخاسته‌ایم.

مظفری‌نژاد با اشاره به برگزاری همایش‌های متعدد امر و به معروف در مجموعه ارتش افزود: باید با همه توان خود در زمینه امر به معروف و نهی از منکر کوشش کنیم و این امر باید از خانواده‌های خودمان آغاز شود.

انتهای پیام/80017/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول