اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

احیای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است

امام جمعه ملایر احیای امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه‌ای همگانی برشمرد.

احیای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام رضا فاضلیان ظهر امروز  در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملایر با اشاره به اینکه مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از فروع دین در اسلام است اظهار داشت: اگر این مسئله به درستی در جامعه اجرا و عملی شود همه مشکلات و ناهنجاری‌های امروز حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه است گفت: هر کس در هر جایی به و به هر وسیله‌ای باید در ترویج این فریضه الهی گام بردارد.

امام جمعه ملایر وظیفه روحانیون، اهل قلم و رسانه‌ها را در ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر سنگین‌تر و تاثیرگذارتر در جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: شما باید مردم را به وسیله قلم و سایر وسایل ارتباط جمعی که در اختیار دارید به کار خیر دعوت کنید.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه ملایر نسبت به اعزام روحانیون به مناطقی که فاقد روحانی هستند باید در اسرع وقت و با هماهنگی با قم اقدام کند زیرا کمبود روحانی با هیچ چیز جبران نمی‌شود و این امر نیاز ضروری مردم است.

در ادامه مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر نیز بیان داشت: خوشبختانه تا کنون در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر اقدامات خوبی در شهرستان با همکاری سایر نهادها انجام شده است.

حجت الاسلام داوود عباسی گفت: برگزاری دوره آموزش احکام کسب برای بازاریان با تهیه و توزیع جزوه مربوط به کسب و کار در بین بازاریان به نحو احسن اجرا شد که با استقبال خوب کسبه و بازاریان همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رسالت دینی سازمان تبلیغات اسلامی، تمام سعی و تلاش ما این است که این وظیفه را به خوبی انجام دهیم.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در حال انجام نیز تصریح کرد: کار فرهنگی باید با خلاقیت همراه باشد و اگر ما کارها را متناسب با مخاطبین انجام ندهیم نتیجه خوبی نخواهیم داشت.

وی ابراز داشت: باید در کار فرهنگی از افکار تمام افرادی که در زمینه فرهنگی اطلاعات خوبی دارند استفاده کنیم و باید در طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی از نظرات آنها بهره ببریم تا ثمره بهتری از فعالیت‌ها حاصل شود.

حجت الاسلام عباسی در تاکید به روحانیون و مبلغان دینی خاطرنشان کرد: روحانیون در سخنرانی‌های خود از جوانان بخواهند، شبهات دینی را با اهل علم مطرح کنند و نگذارند این شبهات بی‌جواب بماند.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول