اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبر داد

سفارش 17 هزار عنوان کتاب از طریق طرح «کتاب من» در زنجان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: 17 هزار و 879 عنوان کتاب از طریق طرح «کتاب من» در کتابخانه‌های عمومی استان زنجان سفارش داده شده است.

سفارش 17 هزار عنوان کتاب از طریق طرح «کتاب من» در زنجان

محمد ربیع احمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: این نهاد در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان زنجان برگزار می‌‌کند.

وی به عملکرد هشت ماه گذشته کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اشاره کرد و گفت: خدمات کتابخانه‌ای از طریق چهار دستگاه کتاب‌رسان سیار به روستاها و شهرک‌های فاقد کتابخانه برگزار می‌شود.

* تجهیز کتابخانه‌های عمومی زنجان به اینترنت پرسرعت

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه در طول این مدت چهارمین کتابخانه خیری در شهرستان خرم‌دره افتتاح شد، تصریح کرد: بیشتر کتابخانه‌های استان به اینترنت پر سرعت تجهیز شدند.

این مسئول سفارش تعداد 17 هزار و 879 عنوان کتاب از طریق طرح «کتاب من» را از دیگر برنامه‌های برگزار شده اعلام کرد و افزود: این کتاب‌ها توسط اعضای کتابخانه‌های عمومی درخواست شده است.

احمدخانی جذب 10 نفر نیروی انسانی متخصص در کتابخانه‌های عمومی استان را از فعالیت‌های این نهاد اعلام کرد و ابراز داشت: وبلاگ مربوط به کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان زنجان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه طرح ارائه کتابخانه علمی و فرهنگی در استان زنجان اجرا شده است، ادامه داد: در طول سال فعالیت‌های فوق برنامه‌ای مختلف در سطح کتابخانه‌های استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان ادامه داد: این فعالیت‌ها شامل احکام و قرآن، نمایشگاه کتاب، مسابقات مکتوب و آنلاین کتابخوانی، جلسات قصه‌گویی، مثنوی‌خوانی، نمایش فیلم و کارتون برای کودکان، ایستگاه نقاشی، خاطره‌نویسی نوروزی و... است.

* تشکیل 28 هسته گردهمایی مطالعاتی در زنجان

این مسئول با اشاره به اینکه 28 هسته گردهمایی مطالعاتی در کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تشکیل شده خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف ایجاد سیر مطالعاتی برگزار می‌شود.

احمدخانی به کتابخانه‌های خیّرساز استان زنجان اشاره کرد و گفت: یک باب کتابخانه خیری در بهارستان زنجان احداث می‌شود.

وی متذکر شد: مراحل تهیه نقشه و پروانه ساختمانی این کتابخانه خیری در حال تکمیل است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در پایان اذعان داشت: امید است برنامه‌های مختلف برگزار شده در کتابخانه‌های عمومی مورد قبول همه اقشار جامعه واقع شود.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول