اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ناشران سراسر کشور محقق می‌شود

برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در بهمن

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان بهمن ماه سال جاری با حضور ناشرانی از سراسر کشور، در بندرعباس برگزار می‌شود.

برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مرشدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان یک ظرفیت گسترده فرهنگی برای این استان است که طی سالیان اخیر با برنامه‌‌ریزی مناسب در این استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان از 26 بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه سال جاری در بندرعباس برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: در نشست‌های کارشناسی که با حضور صاحب نظران این عرصه برگزار شده، آسیب‌ها و مشکلات دوره‌های پیشین نمایشگاه کتاب استان احصا و برای رفع آن راهکارهای مناسب در نظر گرفته شده تا این دوره از نمایشگاه به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

مرشدی خاطرنشان کرد: تلاش کرده‌ایم تا در یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان بهترین و تازه‌ترین کتاب‌های منتشر شده در کشور عرضه شود تا مردم و اهالی فرهنگ استان بتوانند در این فرصت استفاده و بهره لازم را از نمایشگاه داشته باشند.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه بهترین ناشران سراسر کشور حضور خواهند داشت و تازه‌های حوزه چاپ و نشر را عرضه می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، برگزاری نمایشگاه کتاب را در ترویج فرهنگ مطالعه بسیار موثر دانست و بیان داشت: برگزاری این نمایشگاه شرایط مناسبی را برای دسترسی مطلوب مردم به کتاب‌های مختلف با قیمت مناسب فراهم می‌کند که این امر تاثیر بسیاری در گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان هرمزگان خواهد داشت.

مرشدی اضافه کرد: خوشبختانه مردم استان هرمزگان در سالیان گذشته استقبال خوبی از نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان داشته‌اند که این امر بیانگر علاقه مردم هرمزگان به کتاب و مطالعه است.

انتهای پیام/88001/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول