اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قزوین معارفه شد

با حضور معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور احمد دولتی به عنوان سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین انتخاب شد.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قزوین معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با حضور بدری معاون امور مجلس، استان‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، شفیعی‌ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، اعضای شورای شهر قزوین و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در سالن اجتماعات کتابخانه علامه رفیعی قزوین برگزار شد.

در این مراسم احمد دولتی به عنوان سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین معرفی و از زحمات محمدرضا مولایی که در طول 10 ماه گذشته اقدامات مثمر‌ثمری را در راستای اشاعه و ترویج کتاب و کتابخوانی در این استان انجام داده است، تقدیر شد.

احمد دولتی پیش از این معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین بوده و تحصیلات وی نیز در حوزه کتابداری است.

سرپرست جدید اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در این مراسم با ارائه برنامه‌های خود اظهار داشت: توسعه فضای فیزیکی کتابخانه‌ها در راستای تحقق چشم‌انداز نهاد، توسعه ایستگاه‌های مطالعه در قزوین و شهرستان‌های تابعه و توسعه بخش کودک در کتابخانه‌ها از برنامه‌های جاری این اداره‌کل خواهد بود.

احمد دولتی از راه‌اندازی کتابخانه الکترونیک در قزوین خبر داد و افزود: با توجه به مکاتباتی که با نهاد کتابخانه‌های کشور داشته‌ایم و زیرساخت‌های موجود تا پایان امسال این طرح را انجام خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه برای پیشبرد اهداف نیازمند مساعدت تمام دستگاه‌های مسئول هستیم، بیان کرد: در سال‌های اخیر و با ورود کتاب به دنیای جدید علم و فناوری و پیشرفت‌های شگرف در دنیای ارتباطات و تبادلات علمی و فرهنگی، برای کتاب نیز تعریف تازه‌ای به وجود آمده و برای تمامی فرهنگ‌ها، به ویژه فرهنگ‌هایی که مورد هجوم هستند، لزوم‌ گذار از این مقطع تاریخی احساس شده است.

سرپرست جدید اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین ادامه داد: حال در روزگار ما که رسانه‌ها برای تصرف سرمایه فکر و اندیشه گوی سبقت را از یکدیگر می‌ربایند، ترویج و گسترش مطالعه مفید در کشور ضرورتی مضاعف می‌یابد.

انتهای پیام/77003/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول