اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

محورهای کلیدی در سومین کنفرانس بین‌المللی و هفتمین کنفرانس ملی مدیریت در کیش

سومین کنفرانس بین‌المللی و هفتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری از عصر امروز در مرکز همایش‌‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد و محورهای کلیدی این کنفرانس مشخص شد.

محورهای کلیدی در سومین کنفرانس بین‌المللی و هفتمین کنفرانس ملی مدیریت در کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، در مراسم افتتاحیه این کنفرانس بین‌المللی، رئیس مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهور، رئیس کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس انجمن مدیریت فناوری ایران سخنرانی کردند.

همچنین متن پیام دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این افتتاحیه قرائت شد.

این همایش که با محوریت تبیین نقش بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و شبکه‌ها در توسعه فناوری برگزار می‌شود؛ علاوه بر آن که بستری جهت شکل‌گیری همکاری‌های علمی و فناورانه میان محققان و متخصصان ملی و بین المللی مدیریت فناوری فراهم می‌آورد، زمینه‌ساز آشنایی با تجربه‌های ملی و بین‌المللی در این عرصه نیز است.

از دیگر محورهای برگزاری این همایش دو روزه می‌توان به بررسی تأثیر سیاست‌های کلان ملی بر توسعه فناوری در بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، نقش دیپلماسی فناوری در توسعه همکاری‌های فناورانه بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، طرح‌های کلان ملی توسعه فناوری و پیوند آن‌ها با بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و شبکه‌ها و مدیریت فناوری در بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و ارتباط با سایر حوزه‌های مرتبط با مدیریت فناوری اشاره کرد.

در نخستین روز از برگزاری این همایش جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری به بنگاه‌های برگزیده اهدا خواهد شد.

سومین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی مدیریت و فناوری که با حضور جمع کثیری از مدیران بنگاه‌های بزرگ داخلی و خارجی و مدیران و صاحب نظران حوزه مدیریت فناوری که از سه شنبه در جزیره کیش آغاز به کار کرده است چهارشنبه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/88003/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول