اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش دانشگاه بیرجند خبر داد

ارائه 201 مقاله دانشگاه بیرجند در همایش‌های بین‌المللی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند گفت: 201 مقاله دانشگاه بیرجند در همایش‌های بین‌المللی ارائه شده است.

ارائه 201 مقاله دانشگاه بیرجند در همایش‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی بهدانی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست خبری اظهار داشت: طرح‌های داخلی دانشگاه بیرجند 33 مورد است.

وی با بیان اینکه 134 کد رشته کارشناسی‌ارشد و دکتری در این دانشگاه وجود دارد، ادامه داد: سالانه تعداد 700 پایان‌نامه دفاع شده که به نوعی طرح پژوهشی محسوب می‌شود.

انتشار 75 مقاله علمی ترویجی دانشگاه بیرجند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند با بیان این‌که سال پژوهشی گذشته 121 مقاله ISI منتشر شده است، افزود: همچنین در این مدت 91 مقاله ISC منتشر شده است.

بهدانی از انتشار 75 مقاله علمی ترویجی توسط دانشگاه بیرجند خبر داد و گفت: همچنین 505 مقاله این دانشگاه در همایش‌های ملی ارائه شده است. 

وی از ارائه 201 مقاله دانشگاه بیرجند در همایش‌های بین‌المللی خبر داد و اذعان داشت: همچنین 13 کتاب در این دانشگاه تالیف و منتشر شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند با بیان این‌که در سال پژوهشی گذشته پنج کنفرانس در این دانشگاه برگزار شده است، یادآور شد: اکنون 13 نشریه علمی این دانشگاه در حال انتشار است.

بهدانی با بیان این‌که مجله زعفران امسال منتشر شده است، متذکر شد: کنفرانس بین‌المللی زعفران هر سال یک‌بار برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که چهارمین کنفرانس بین‌المللی زعفران در کشمیر هندوستان برگزار شده است، تصریح کرد: بخش زیادی از نشریه زعفران فارسی بوده و هدف ما این است تا آن را به زبان انگلیسی ترجمه کنیم.

انتشار مجله علمی نشان از بلوغ علمی است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند با بیان این‌که ما به دنبال افزایش سطح علمی دانشگاه هستیم، اضافه کرد: انتشار مجله علمی توسط دانشگاه نشان از رسیدن به بلوغ علمی است.

بهدانی با بیان این‌که دانشگاه بیرجند در آینده رویکرد پژوهش‌محور دارد، ادامه داد: این دانشگاه به سبب وجود اعضای هیئت علمی، تعداد دانشجویان و رشته‌های علمی از سطح پژوهش بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مردم استان باید از دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه بهره‌مند شوند،خاطرنشان کرد: باید نتایج تحقیقات را به صورت کاربردی منتشر کرد.

انتهای پیام/69010/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول