اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف حمایت از پژوهشگران

پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد شهرکرد تسهیلات می‌‎گیرند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد شهرکرد گفت: به منظور حمایت از نخبگان و پژوهشگران جوان این دانشگاه، به طرح‌های مصوب‌شده از سوی باشگاه پژوهشگران جوان تسهیلات مالی پرداخت می‎شود.

پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد شهرکرد تسهیلات می‌‎گیرند

ابراهیم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد حوزه معاونت پژوهش و فناوری این واحد با هدف تولید علم و فناوری به دنبال ارتقای جایگاه علمی در جامعه علمی و بین‌المللی است.

وی افزود: این حوزه دارای بخش‌های مختلفی از جمله دفتر امور پژوهشی، دفتر ارتباط با صنعت، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

رحیمی از وجود 40 آزمایشگاه در این دانشگاه خبر داد و گفت: این حوزه طی سال‌های اخیر با تلاش و کوشش کارکنان خود توانسته رشد کمی و کیفی قابل توجهی داشته باشد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد شهرکرد ادامه داد: تاکنون 194 مقاله علمی از سوی اساتید این دانشگاه در مجلات معتبر علمی منتشر شده است که از این تعداد 149 مقاله با رتبه بین‌المللی ISI بوده و در 33 مورد نیز در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه شده است.

وی از تقدیر از پژوهشگران برتر این دانشگاه در هفته پژوهش خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته 25 آذر ماه با برگزاری مراسمی از دانشجویان، اساتید و پژوهشگران برتر این دانشگاه تجلیل خواهد شد.

رحیمی در ادامه با اشاره به تسهیلاتی که باشگاه پژوهشگران جوان این دانشگاه در اختیار نخبگان قرار می‌دهد، افزود: امکان استفاده از تسهیلات مالی باشگاه برای اجرای طرح‌های پژوهشی تعریف و تصویب شده، تشویق مادی و معنوی از مقالات منتشره شده، تشویق و حمایت از شرکت در همایش‌های داخلی و کنفرانس‌های بین‌المللی از جمله این تسهیلات به شمار می‎روند.

انتهای پیام/68006/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول