اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش دانشگاه بیرجند خبر داد

حجم یک‌میلیارد تومانی قراردادهای جاری دانشگاه بیرجند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند گفت: حجم قراردادهای جاری دانشگاه بیرجند یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان است.

حجم یک‌میلیارد تومانی قراردادهای جاری دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی بهدانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ولادت امام موسی‌کاظم(ع) اظهار داشت: امروز پژوهش با مسائل سیاسی، هسته‌ای و همچنین خون شهدای هسته‌ای گره خورده است.

وی پیشرفت‌های امروز کشور را نتیجه تحقیقات و پژوهش دانست و ادامه داد: ما پیشرفت خود را مدیون شهدا به ویژه شهدای هسته‌ای می‌دانیم.

پایان آذرماه هفته پژوهش

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند با بیان این‌که هفته پایان آذرماه به نام هفته پژوهش و فناوری نام‌گذاری شده است، گفت: دانشگاه‌ها بر حسب توانایی خود در این هفته دستاوردهای پژوهشی خود را ارائه می‌کنند.

بهدانی با بیان این‌که هر ساله در این هفته نمایشگاه فناوری و پژوهش نیز در کشور برپا می‌شود، اذعان داشت: دانشگاه بیرجند در این نمایشگاه حضور فعالی دارد.

وی تصریح کرد: در سال جاری دانشگاه بیرجند در نمایشگاه فناوری و پژوهش شرکت کرده و به ارائه دستاوردهای خود در این زمینه می‌پردازد.

10 پژوهشگر برتر تقدیر می‌شوند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند این دانشگاه را بزرگترین دانشگاه شرق کشور دانست و یادآور شد: مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر این دانشگاه روز چهارشنبه 27 آذرماه جاری برگزار می‌شود.

بهدانی با بیان این‌که از 10 پژوهشگر برتر دانشگاه تقدیر می‌شود، متذکر شد: همچنین دو کارشناس آموزشی برتر نیز تقدیر می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنین در 27 آذرماه جاری از سه دانشجوی برتر پژوهشی نیز تقدیر می‌شود.

برگزاری 76 سخنرانی علمی در دانشگاه بیرجند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند از انجام 76 سخنرانی علمی در این دانشگاه در هفته پژوهش خبر داد و ادامه داد: این جلسات توسط مجریان طرح‌های تحقیقاتی دانشگاه برگزار می‌شود.

بهدانی با بیان این‌که دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی در زمینه طرح‌های پژوهشی قرارداد منعقد می‌کند، افزود: در این زمینه دانشگاه بیرجند در بین دانشگاه‌های کشور به جز استان تهران رتبه دوم را کسب کرده است.

وی با بیان این‌که دانشگاه بیرجند سال گذشته 34 قرارداد با دستگاه‌ها منعقد کرده است، گفت: دانشگاه بیرجند رتبه شش را در این زمینه در بین تمام دانشگاه‌های کشور کسب کرده است.

قرارداد جاری دانشگاه بیرجند 66 مورد است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند تعداد قراردادهای جاری این دانشگاه 66 مورد است، اذعان داشت: حجم این قراردادها یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان است.

بهدانی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود اعتبارات پژوهشی حجم قراردادهای ما افزایش چشمگیری یافته است.

انتهای پیام/69010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول