اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

سامانه مدیریت برنامه و بودجه حسیب خریداری شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین مزایای سامانه مدیریت برنامه و بودجه حسیب، ساماندهی امور کارپردازی و درخواست کالا است که این سامانه از سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری مشهد خریداری شده است.

سامانه مدیریت برنامه و بودجه حسیب خریداری شد

سعید وزیری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: کاربرد اصلی این سامانه نظم‌بخشی و ساماندهی به امورات درخواست کالاها و ساماندهی بخش کارپردازی و تسهیل برنامه درخواست‌ها و خریدها تعریف شده است.

وی افزود: در قراردادی که با شهرداری مشهد منعقد شده، فروشنده تمامی تجهیزات و بسته‌های اطلاعاتی لازم از قبیل سخت‌افزار، شبکه کامپیوتری، آماده‌سازی سایت، فرم چاپی مورد نیاز و دیگر لوازم دیگر را اعلام کرده و کار مربوط به مدیریت آماده‌سازی داده‌ها، پیاده‌سازی نهایی، رهبری و عملیات توسعه و پشتیبانی سیستم را باید در محل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین انجام دهد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: برای این سامانه زیر مجموعه‌ای تعریف شده که شامل فهرست بها، تأمین‌کنندگان و پیمانکاران، قراردادها و تعهدها، تابلو مدیریت تنظیمات تک کاربره، سیستم مدیریت بودجه و اعتبارات، مدیریت هزینه، میز کار و آرشیو مکاتبات است.

وزیری‌نژاد ارائه خدمات فنی و تخصصی نرم‌افزار (بر اساس شرح خدمات و از طریق شبکه‌های ارتباطی راه دور) و اعزام متخصص به محل اجرای سامانه را از دیگر مزیت‌های آن برشمرد.

این مسئول ادامه داد: خطاهای نرم‌افزار که ناشی از عدم استفاده صحیح و یا به دلایل غیر قابل پیش‌بینی مثل ویروس‌ها و خسارات سخت‌افزاری باشد، در این سامانه رفع می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین عنوان کرد: تهیه گزارش دوره‌ای و موردی، اعمال تغییرات و اصلاحات در کد برنامه همکاری، تأمین امنیت سیستم آموزش و بازآموزی راهبران و کاربران، تسهیل و به‌روزرسانی جزوه راهنمایی مدیران، ارائه مشاوره به خریدار و همکاری با آن (در صورت شرایط قهری در اسرع وقت) و ارائه مشاوره فنی در استقرار بانک‌های اطلاعاتی، مطابق با آخرین متد روز، به عهده شرکت فروشنده است.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول