اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 آذرماه جاری صورت می‌گیرد

نمایش دستاوردهای نخبگان و پژوهشگران برتر چهارمحال و بختیاری

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بنیاد نخبگان استان در تاریخ 24 تا 28 آذرماه در شهرکرد خبر داد.

نمایش دستاوردهای نخبگان و پژوهشگران برتر چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود مباشری پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش، اظهار کرد: هفته پژوهش فرصت خوبی است تا با برگزاری برنامه‌های مختلف زمینه را برای معرفی محققان و پژوهشگران فراهم کنیم.

وی بر تبیین جایگاه پژوهش در جامعه تأکید کرد و گفت: تبیین جایگاه پژوهش در جامعه با فرهنگ‌سازی مناسب شکل می‌گیرد.

مباشری پژوهش‌های نخبگان و پژوهشگران استان را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: در این راستا باید فرصت‌های به وجود آمده را غنیمت شمرد و در راستای تحقق این مهم گام برداشت.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه از تجلیل پژوهشگران برتر استان همزمان با هفته پژوهش خبر داد و گفت: این مراسم در تاریخ 26 آذرماه جاری ساعت 19 تا 21 در سالن همایش‌های ابن سینای مجتمع رحمتیه برگزار می‎شود.

وی اضافه کرد: در این مراسم از هر یک از گروه‌های علوم پایه، بالینی، مربیان،‌ کارکنان و دانشجویان سه نفر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مباشری از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بنیاد نخبگان در تاریخ 24 تا 28 آذرماه در شهرکرد خبر داد و افزود: در این نمایشگاه که دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها و دستگاه‌های استان به نمایش گذاشته می‌شود، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز غرفه خواهد داشت.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دیدار نخبگان برتر دانشگاه با استاندار را از دیگر ویژه برنامه‌های هفته پژوهش عنوان کرد و گفت: بازدید پژوهشگران از مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و بازدید پژوهشگران برتر این دانشگاه از سایر مراکز تحقیقاتی استان از دیگر برنامه‌های ویژه هفته پژوهش در این دانشگاه است.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول