اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردل در مجلس:

نمایندگان مجلس در انتصابات دولتی چهارمحال و بختیاری دخالتی ندارند

نماینده مردم شهرستان‎های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم استان در مجلس در انتصابات دولتی هیچ دخالتی ندارند، ولی تلاش ما است که در حد مشورت، استاندار جدید را یاری دهیم.

نمایندگان مجلس در انتصابات دولتی چهارمحال و بختیاری دخالتی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا عزیزی ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان اظهار کرد: کشور ما در شرایط و وضعیتی قرار دارد که باید با وحدت و انسجام داخلی زمینه تحقق حماسه اقتصادی موردنظر مقام معظم رهبری را به خوبی فراهم کنیم.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای کشور گفت: پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از تیم مذاکره‌کننده از مهمترین اهداف مجلس در این رابطه است و امید می‎رود با به‌کارگیری تدبیر و حفظ هوشیاری خود بتوانیم در گام‌های بعدی نیز موفق عمل کنیم.

عزیزی داشتن حق غنی‎سازی را از خطوط قرمز دانست و افزود: بهره‌گیری از دانش صلح‎آمیز هسته‌ای و تصمیم‌گیری در رابطه با غنی‎سازی از مهمترین مواردی است که نباید در رابطه با آن به هیچ عنوان در برابر کشورهای غربی کوتاه آمد.

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: ریشه این مشکلات به سال‌های گذشته برمی‌گردد، اما بی‎انضباطی‌های مالی و عدم توجه به قانون در دولت نهم و دهم، این مشکلات را تشدید کرد.

عزیزی با بیان اینکه نگاه غرب به مذاکرات هسته‌ای، صرفا اقتصادی نیست، اظهار کرد: غرب به دنبال تغییر فرهنگ کشور ما است.

وی با بیان اینکه گره زدن مسائل اقتصادی به مسئله انرژی هسته‌ای یک خطای استراتژیک است، گفت: با تحقق اقتصادی مقاومتی و توسعه تولیدات داخلی می‎توان بر مشکلات اقتصادی پیروز شد.

عزیزی با اشاره به انتصابات دولتی استان افزود: نمایندگان مردم استان در مجلس در این انتصابات هیچ دخالتی ندارند، ولی تلاش ما بر این است در حد مشورت استاندار جدید را یاری دهیم.

انتهای پیام/68004/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول