اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:

امر به معروف و نهی از منکر راه‌ مبارزه با تهاجم فرهنگی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن امر به معروف و نهی از منکر است.

امر به معروف و نهی از منکر راه‌ مبارزه با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم پیش از ظهر امروز در گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار داشت: یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن امر به معروف و نهی از منکر است.

وی تذکر لسانی را وظیفه همه آحاد جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب همه باید در این زمینه تذکر لسانی مشارکت داشته باشند، اما برخورد به عهده مسئولان است.

آل‌هاشم با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از اولویت‌های کاری سازمان عقدیتی سیاسی ارتش است، افزود: امروز همه دشمنان نظام دست در دست یکدیگر دادند و از طریق فرهنگ به جنگ ایران آمده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با‌ این وجود باید در خانواده، میان جوانان و سربازان تازه وارد فعالیت‌های فرهنگی مورد اهمیت بیشتری قرار گیرند.

آل‌هاشم گفت: این جنگ فرهنگی از طریق مدگرایی، اشاعه فحشا، ترویج فساد و بی‌بندوباری، اختلاف میان شیعه و سنی، اختلاف‌های قومیتی، ترویج مواد مخدر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: باید در برابر این جنگ فرهنگی، کارهای فرهنگی را گسترش داد که یکی از آنها امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول