اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان خبر داد

کسب رتبه نخست تذکر لسانی طرح امر به معروف و نهی از منکر استان

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان گفت: دشتستان رتبه نخست در تذکر لسانی طرح امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر را کسب کرده است.

کسب رتبه نخست تذکر لسانی طرح امر به معروف و نهی از منکر استان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمدعالی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع معارفه فرمانده حوزه نجف اشرف برازجان با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج اظهار داشت: نبرد مقدس از 22 بهمن سال 57 آغاز شده و به گفته رهبر معظم انقلاب دفاع همچنان باقی است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان افزود: مردم ما همیشه در تمامی صحنه‌ها حاضر بوده‌اند و با تأسی از الگوی بسیجی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ما مردمی مقاوم در برابر تحریم و سختی‌ها داریم، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با برنامه‌های مختلف مانع از نشست ایران پای میز مذاکره و گفتن حرف‌های منطقی بود که این ایستادگی و مقاومت مردم موجب پیروزی ما در مذاکرات هسته‌ای شد.

عالی ابراز داشت: بسیج، فرهنگی است که در تمام ابعاد زندگی اجتماعی، کاری و خانوادگی ما نقش دارد؛ بسیج از بازوهای قوی نظام بوده که هر کجا مشکلی پیش بیاید با لشکر مخلص خدا آن مشکل را تبدیل به فرصت می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دشتستان گفت: طی سال گذشته و سال جاری، دشتستان رتبه نخست در تذکر لسانی طرح امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر را داشته و امیدواریم به زودی شاهد رسیدن به اهداف و ثمرات آن باشیم.

وی افزود: خدمت در بسیج و سپاه یعنی برپا داشتن پرچم ولایت و امامت و تمام کسانی که در این نهاد مقدس خدمت می‌کنند اجر والایی دارند.

 عاقبت به خیری و به جا ماندن نام نیک بهترین نعمت الهی است

سید ایوب موسوی فرمانده سابق حوزه نجف اشرف نیز با قدردانی از حضور بسیجیان و مسئولین اظهار داشت: خدمات و فعالیت‌های انجام گرفته مرهون همکاری و زحمات همه بسیجیان و مسئولان شهرستان است که در برنامه‌های بسیج نهایت همراهی را داشتند.

فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف برازجان افزود: افراد باید در هر مسئولیت و مقامی هستند در راستای خدمت به مردم و نظام بکوشند و از تمام لحظه‌های زندگی خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در سایه همدلی، پیشرفت و عدالت به وجود می‌آید گفت: با اختلاف نمی‌توان خدمتی انجام داد و مردم و مسئولان ما در داخل کشور با همدلی و همکاری در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و به پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک می‌کنند.

این مسئول تاکید کرد: عاقبت به خیری و به جا ماندن نام نیک بهترین نعمت الهی است که شامل حال مسئولان و همه انسان‌ها می‌شود و باید برای تحقق این امر همت کنیم.

در پایان با قرائت حکم جدید، سرگرد پاسدار سیدایوب موسوی به عنوان معاون عملیات سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان و پاسدار شاکر بوستانی به عنوان سرپرست جدید حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف برازجان معرفی شدند.

همچنین با اهدای لوح و هدایایی از سوی نماینده مردم دشتستان، مسئولان ادارات و فرماندهان بسیجی از سیدایوب موسوی تجلیل شد.

انتهای پیام/2452/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول