اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد

وقوع بیش از 200 تصادف خسارتی در زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از وقوع بیش از 200 تصادف در سطح شهرهای استان زنجان طی چند روز بارش برف خبر داد و گفت: این تصادفات همه خسارتی بوده که بیانگر عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خاص روزهای بارندگی است.

وقوع بیش از 200 تصادف خسارتی در زنجان

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ادامه بارش‌ها در سطح استان زنجان اظهار داشت: خیابان‌ها به دلیل همین موضوع لغزنده است.

وی بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه فاصله طولی که باید دو برابر مواقع عادی به هنگام بارش باشد، تاکید کرد و افزود: عدم رعایت این قانون منجر به بروز حادثه در ایام بارش می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان عدم رعایت سرعت مطمئنه و نبستن کمربند را از دیگر دلایل بروز تصادفات رانندگی در سطح استان طی چند روز گذشته اعلام کرد.

این مقام انتظامی از وقوع بیش از 200 تصادف در سطح شهرهای استان زنجان طی چند روز بارش برف خبر داد و ابراز داشت: این تصادفات همه خسارتی بوده و حتی منجر به کشیدن کروکی هم شده که بیانگر عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خاص روزهای بارندگی است.

شمس‌آذر در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت خیابان‌های شهر زنجان پس از بارش‌های پرحجم هفته گذشته گفت: شهرداری همه توان خود را برای پاکسازی معابر شهری طی این چند روز انجام داده است.

وی تاکید کرد: مشکلات موجود ناشی از حجم بالای بارش‌ها در سطح استان زنجان به ویژه شهرها است و ماموران شهرداری تمام توان خود را برای پاکسازی معابر طی این مدت انجام داده‌اند.

انتهای پیام/73004/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول