اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کرد

وقوع 13 تصادف جرحی و فوتی در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: روز پنج‌شنبه شاهد یک تصادف فوتی و 12 تصادف جرحی در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی بودیم.

وقوع 13 تصادف جرحی و فوتی در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

عباس فرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته اظهار داشت: در محورهای مواصلاتی شمال استان بارش قطع شده است و روز پنج‌شنبه از ساعات اولیه صبح شاهد ریزش نزولات آسمانی در تمام محورهای استان بودیم.

وی ادامه داد: در محور پیرانشهر به تمرچین وضعیت کولاک و یخبندان را شاهد بودیم و با توجه به لغزنده بودن معابر و برودت هوا و ایجاد یخبندان مخصوصاً در گردنه‌ها، پیچ‌ها و پل‌ها انتظار است کلیه هم استانی‌ها با رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات زمستانه از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان پیدا کنند.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی یادآور شد: روز پنج‌شنبه شاهد یک فقره تصادف فوتی و 12 فقره تصادف جرحی بودیم به خصوص در مسیرهایی که جاده‌ها لغزنده بود.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود رانندگان به آهستگی حرکت کنند و از ترمز ناگهانی و گاز دادن سریع پرهیز کنند و فاصله طولی را رعایت کنند.

فرمانی ادامه داد: تاکید بر این است سیستم روشنایی، سیستم گرمایشی و برف پاک‌کن وسایل نقلیه سالم باشد.

وی خاطرنشان کرد: از روز پنج‌شنبه صبح 100 ماشین از مسیر محورهای مواصلاتی خارج شدند و لازم است رانندگان به توصیه‌های پلیس بیشتر توجه کنند.

فرمانی ادامه داد: هم‌استانی‌ها در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند چراکه خطر کمتری نسبت به وسایل نقلیه شخصی دارد همچنین رانندگان از رانندگی در شب و در شرایط جوی نامساعد پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی در پایان اعلام کرد: هم‌اکنون تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی باز است.

انتهای پیام/61005/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول