اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری خوی اعلام کرد

ایجاد تقاطع‌ها در میادین خوی به منظور کاهش تصادفات

سرپرست شهرداری خوی از ایجاد تقاطع در میادین خوی به منظور کاهش تصادفات و کنترل ترافیک خوی خبر داد.

ایجاد تقاطع‌ها در میادین خوی به منظور کاهش تصادفات

سیدعلی سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: ایجاد تقاطع‌ها در میادین به منظور کاهش تصادفات و کنترل ترافیک در برنامه کاری شهرداری خوی است.

وی با اشاره به تشکیل جلسات شورای ترافیک شهرستان خوی به صورت منظم، تصریح کرد: جلسات کمیته فنی و شورای ترافیک شهرستان خوی با توجه به نزدیک شدن فصل بارش جهت آمادگی لازم در مجموعه ترافیک مصوبات مختلفی داشته است.

سجادی افزود: تمام تلاش مجموعه شورای ترافیک و کمیته فنی که به بررسی جزئیات دقیق و ملزوم مشکلات ترافیکی در سطح شهر خوی می‌پردازد، بر آن است که امسال شهروندان در تردد از معابر داخلی و برون شهری با مشکلی مواجه نشوند.

سرپرست شهرداری خوی تلاش مجموعه شورای ترافیک را قابل تقدیر دانست و گفت: شورای ترافیک در طول سال تلاش مضاعفی برای ایجاد زمینه‌های لازم جهت افزایش رفاه شهروندان در مسائل ترافیکی داشته و با حذف میادین و ایجاد تقاطع‌ها و افزایش دوربین‌های کنترل سرعت، اصلاح و بازنگری در تابلوهای راهنمایی و رانندگی، بررسی و تصویب تمرکززدایی ترافیکی در میادین اصلی شهر، کوچه‌ها و خیابان‌های مرتبط به آنها، ایجاد سرعت‌گیرهای لازم در معابر، بررسی مستمر نقاط حادثه خیز و مشکلات متعدد عبور و مرور در سطح شهر و مراکز پر تردد، همچنین پیگیری و اقدام لازم و ضروری به درخواست‌های مختلف شهروندان در حوزه ترافیک شهری اقدامات خوبی را انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: ایجاد تقاطع، تاثیر مثبت و مهمی در کاهش تصادفات خودرویی داشته و از ایجاد مشکلات تردد و مسدود شدن معابر و میادین به ویژه در میادینی چون تقاطع مصلی، مولانا و دفاع مقدس جلوگیری کرده است.

انتهای پیام/61001/صا40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول