اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

کاهش 30 درصدی تصادفات فوتی در معابر شهری خراسان‌جنوبی

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: تصادفات فوتی در معابر درون‌شهری از آغاز سال جاری تاکنون 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

کاهش 30 درصدی تصادفات فوتی در معابر شهری خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا حسنی بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آغاز فصل زمستان و توجه بیشتر به قوانین هنگام رانندگی اظهار داشت: در هنگام مسافرت کیف رانندگی زمستان را برای خودروی خود آماده کنید.

وی با بیان اینکه خود را باید برای رانندگی آماده کرد، ادامه داد: زمانی که احساس خوبی ندارید از رانندگی پرهیز کنید.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی افزود: با رعایت سرعت مطمئنه بهترین گزینه را برای کنترل و متوقف کردن وسیله نقلیه خود به هنگام مواجه شدن با خطر انتخاب کنید.

حسنی با بیان اینکه همایش و رزمایش طرح زمستانه پلیس راهور خراسان جنوبی چهارشنبه 20 آذرماه جاری برگزار می‌شود، گفت: در این همایش تمامی سازمان‌های مربوطه شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه همایش در سالن غدیر اداره کل راه و شهرسازی انجام می‌شود، اذعان داشت: رزمایش نیز در میدان راه و ترابری به سمت محور زاهدان مقابل اداره کل راه و ترابری استان برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی با بیان اینکه پلیس به تنهایی مسئول ساماندهی، بازگشایی اصلاحات مهندسی و هندسی در معابر درون‌شهری و برون‌شهری نیست، متذکر شد: متولی اصلی این امور شورای ترافیک استان است.

حسنی با بیان این‌که شهرداری بیرجند با ما همکاری دارد، یادآور شد: اعتبارات اختصاصی شهرداری برای انجام اصلاحات هندسی کافی نیست.

وی با بیان این‌که خراسان جنوبی حدود 20 سال است از خشکسالی رنج می‌برد، تصریح کرد: این امر سبب کاهش درآمد شهرداری‌ شده است.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی با بیان این‌که درخواست 6 تقاطع غیرهمسطح در استان کرده‌ایم، اضافه کرد: ادامه بازگشایی خیابان معلم به بلوار امام رضا(ع) را پیگیری می‌کنیم.

حسنی بازگشایی سه راهی مصلی بیرجند به سمت مزار شهدا را از ضروریات دانست و ادامه داد: پیگیری‌های لازم برای کمربندی خوسف نیز انجام شده است.

وی افزود: تصادفات فوتی در معابر درون‌شهری استان از آغاز سال جاری تاکنون 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی خاطرنشان کرد:‌ از آغاز سال جاری تاکنون یک‌هزار کلاه ایمنی رایگان در بین راکبان موتورسیکلت استان توزیع شده است.

انتهای پیام/69010/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول