اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد

انعقاد تفاهمنامه همکاری بسیج دانشجویی با موسسه شهید فهمیده زنجان

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: بسیج دانشجویی با موسسه شهید فهمیده زنجان تفاهم‌نامه همکاری علمی و نظامی انعقاد کردند.

انعقاد تفاهمنامه همکاری بسیج دانشجویی با موسسه شهید فهمیده زنجان

امین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های بسیج دانشجویی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌کند.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه سازمان بسیج دانشجویی با موسسه دفتر شهید فهمیده اشاره کرد و بیان داشت: این موسسه متعلق به وزارت دفاع است که در استان زنجان فعالیت می‌کند.

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه بسیج دانشجویی با همکاری این موسسه از پروژه‌های علمی و نظامی دانشجویان حمایت می‌کند، تصریح کرد: حمایت مادی و کسری خدمت سربازی برای پسران جزو این حمایت‌ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشجویان در صورت داشتن پروژه‌های دفاعی و نظامی می‌توانند به بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها مراجعه کنند، افزود: همچنین اگر پروژه دانشجویان جنبه دفاعی و غیر دفاعی داشته و در چارچوب تشکیلات نیروهای مسلح باشد نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

کاظمی با تاکید بر اینکه حمایت کسری خدمت سربازی شامل دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا است، اظهار داشت: بر حسب نوع پروژه جوایز نقدی نیز از یک میلیون تومان تا بالاتر به دانشجویان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌ها و طرح‌های دانشجویان دارای سطح مشخصی است، بیان داشت: بر اساس این سطح و درجه پروژه‌ها حمایت‌های مختلف بسیج دانشجویی شامل شرکت‌کنندگان می‌شود.

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: پس از تحقیق و بررسی پروژه‌های دانشجویان توسط اعضای بسیج و موسسه شهید فهمیده جوایز و سطح پرو‌ژه‌های ارسالی مشخص می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: این برنامه محدودیت زمانی ندارد و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در هر زمانی می‌توانند با ارائه پروژه مربوطه در این طرح ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/73008/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول