اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس خبر داد

تصویب کلیات طرح احیای سازمان مدیریت در مجلس

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح احیای سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

تصویب کلیات طرح احیای سازمان مدیریت در مجلس

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح احیای سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری با 225 امضا در ادریبهشت ماه سال‌جاری به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

وی با بیان اینکه این طرح در 28 خرداد ماه سال‌جاری با رای قاطع نمایندگان با یک فوریت مصوب شد، افزود: نمایندگان مجلس همکاری مطلوبی در این زمینه داشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح پس تصویب مجلس در کارگروه تخصصی با حضور نمایندگان و کارشناسان مسئولان اجرایی از همه دولت‌های قبل و یازدهم بررسی شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با برگزاری جلسات کارشناسی نواقص و ایرادات این سازمان شناسایی و در طرح جدید به حداقل کاهش یافت.

علیمردانی با بیان اینکه کلیات این طرح به صحن مجلس آمد، افزود: این طرح با رای بالا به تصویب نمایندگان رسید.

وی با اشاره به اینکه کلیات این طرح با 136 رای موافق، 52 مخالف و 9 رای ممتنع از سوی نمایندگان مصوب شد، خاطرنشان کرد: جزئیات روز سه‌شنبه در دستور کار قرار می‌گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم در بررسی جزئیات نیز نمایندگان همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه در این طرح سعی شده نقایص سازمان حد امکان کاهش یابد، یادآور شد: تلاش شده است دخالت این سازمان در تصدی‌گری و اجراییات به حداقل کاهش یابد.

علیمردانی با اشاره به اینکه این دستگاه اجرایی باید به عنوان مغز متفکر نظر مشورتی داشته باشد، گفت: چابک کردن و کاهش دخالت‌های این سازمان مورد نظر است.

وی با بیان اینکه با انحلال این سازمان بهم ریختگی و نابسامانی در برنامه‌های ملی و استانی دیده می‌شد، ادامه داد: با احیای این سازمان دستورات، کارهای غیر کارشناسی، غیر علمی و سلیقه‌ای کاهش می‌یابد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: با احیای این سازمان زمینه اختلاف دولت و مجلس نیز که قبلا فراهم شده بود، کاهش می‌یابد.

این مسئول اذعان داشت: با احیای این سازمان امکان گزارش‌دهی به مردم و مجلس بیشتر شده و برنامه اصولی و مدون برای جامعه تعریف می‌شود.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول