اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر خبر داد

دریافت گواهینامه «سیستم مدیریت یکپارچه»‌ توسط بیمارستان مهر برازجان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: بیمارستان مهر برازجان موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شد.

دریافت گواهینامه «سیستم مدیریت یکپارچه»‌ توسط بیمارستان مهر برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم پورحکیمی صبح امروز در نشست با خبرنگاران گفت: با تلاش کارکنان بیمارستان مهر و براساس ممیزی‌های انجام شده این مرکز درمانی موفق به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه  (IMS) و اخذ گواهینامه از شرکت ISC استرالیا شد.

وی اظهار داشت: استقرار سیستم مدیریت یکپارچه رضایت بیشتر کارکنان، مشتریان و ذی‌نفعان را به دنبال خواهد داشت و در همین راستا این مدیریت با اجرای موثر این سیستم تلاش خواهد کرد در سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی استان نیز نسبت به استقرار آن اقدام کند.

پورحکیمی با اشاره به اینکه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شامل استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001:2008 و استاندارد زیست‌محیطی ISO14001:2004 و OHSAS2007:18001 استاندارد ایمنی محیط کار و بهداشت حرفه‌ای است، گفت: بهبود کیفیت خدمات، و بهینه‌سازی مصرف انرژی افزایش بهره‌وری و کاهش آسیب‌های جسمی و روحی کارکنان و مراجعین از مزایای این سیستم است که امیدواریم بتوانیم با اجرای این سیستم‌ها رضایتمندی کارکنان و مراجعین را فراهم کرده و محیطی ایمن و شاداب را جهت بیماران تامین کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر ضمن تبریک این موفقیت به کارکنان بیمارستان مهر افزود: با وجود تفکر کیفیت در مجموعه مدیریت، راهکارهای بهتری برای مرتفع کردن مشکلات و بهبود فرایندهای خدمت‌رسانی به مردم فراهم می‌شود.

زهرا نویدی‌فرد سرپرست بیمارستان مهر نیز با اشاره به موفقیت بیمارستان مهر در دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه گفت: پس از رایزنی‌های صورت گرفته و اجرای مراحل انتخاب شرکت مشاور و اجرای استانداردهای نظام مدیریت کیفیت بیمارستان مهر به عنوان سومین مرکز در بین مراکز درمانی تامین اجتماعی استان و به عنوان نخستین مرکز بستری، موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول