اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متن و حاشیه نشست خبری استاندار مازندران/

از واکنش به مدیریت رضاخانی تا دریافت عوارض از خودروهای مسافرتی

نخستین نشست خبری استاندار مازندران که با تاخیر در استان مازندران برگزار شد مورد استقبال اصحاب رسانه قرار گرفت.

از واکنش به مدیریت رضاخانی تا دریافت عوارض از خودروهای مسافرتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نشست خبری استاندار مازندران که حدود 85 روز بعد از حضور استاندار مازندران در مرکز استان مازندران برگزار شد امروز با استقبال اصحاب رسانه‌های استان مازندران برگزار شد.

جای خالی جابر معافی در این نشست به شدت احساس می‌شد و مسئول روابط عمومی استانداری مازندران برای اینکه جای این فعال رسانه‌ای را سبز نگه‌ دارد تصویر سرپرست فقید خبرگزاری فارس را در این نشست خبری در کنار خویش قرار داد.

کلیپ عکسی از عملکرد حضور 85 روزه ربیع فلاح در استان مازندران پخش شد.

 مدیرکل ارشاد مازندران نیز به همراه خبرنگاران در این جلسه حضور یافت که سخنرانی طولانی مدت ابراهیمی نارضایتی را در بین خبرنگاران ایجاد کرد.

اهدای لوح یادبود استاندار مازندران به خانواده زنده‌یادجابر معافی از دیگر برنامه‌های استاندار مازندران و مسئولان ارشد استانداری بود.

 استاندار مازندران در شروع نشست خبری مقدمه‌ای برای حضورش در استان مازندران مطرح کرد و گفت: با رسانه‌های استان مازندران تعامل دارم و گواهم میزان خبری که از استانداری در رسانه‌های استان مازندران کار شد، است.

پس از اتمام صحبت‌های استاندار مازندران در ابتدای جلسه خبرنگاران سئوال‌های و دغدغه‌هایشان درباره استان مازندران را مطرح کردند.

بهره‌گیری از رسانه و به کارگیری آن در توسعه استان،همراه کردن مسئولان استان با رسانه‌های استان،ساماندهی وضعیت گردشگری،ساماندهی اشتغال،تعیین تکلیف مدیرانی که با دولت همسو نیستند از مطالبات و سئوالات اهالی رسانه از استاندار مازندران بود که ربیع فلاح به طور کلی به برخی از سئوالات جواب داد.

ربیع فلاح درباره حضور رئیس جمهور در استان مازندران گفت: حضور رئیس جمهور در مازندران هنوز مشخص نیست و اگر زمان حضور رئیس جمهور مشخص شد به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: احتمال حضور معاون اول رئیس جمهور در مازندران برای مراسم کنگره سرداران و 10 هزار شهید مازندران زیاد است.

نماینده عالی دولت در مازندران از افزایش اعتبار برای صندوق توسعه مازندران خبر داد و گفت: طی 15 سال صندوق به این صندوق 20 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد که امسال میزان اعتبار تصویب شده برای مازندران 100 میلیارد تومان بود.

وی از برنامه‌ریزی برای دریافت عوارض از ماشین‌های که به مازندران سفر می‌کنند، خبر داد و گفت: در صورت تکمیل بهسازی جاده فیروزکوه در پل‌سفید برنامه دریافت عوارض در این محور در دستور کار قرار می‌گیرد.

استاندار مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که برای ساماندهی زباله استان مازندران چه برنامه‌ای دارید و برنامه مدیر ارشد استان مازندران برای ساماندهی زباله چگونه تدوین شده است که به سرنوشت برنامه‌های دیگر استانداران مازندران دچار نشود، گفت: برای ساماندهی زباله بیش از 10 جلسه در استان مازندران گذاشته شد و از محل‌های دفن زباله استان مازندران بازدید کردیم.

وی بیان داشت: تلاش ما این است که در سطح شهرها و روستاهای استان مازندران زباله مشاهده نشود و فرمانداران را مسئول ساماندهی زباله در شهرهای استان مازندران کردیم و اصحاب رسانه هم هر جا زباله دیدند به ما اعلام کنند که ما با مسئولان متخلف برخورد می‌کنیم.

استاندار مازندران در پاسخ یکی از خبرنگاران که گفته بود در عزل و نصب‌ها سعی کنید که حرف اول و آخر را خودتان بزنید و اگر قرار است استاندار باشید خودتان تصمیم بگیرید و در عزل و نصب‌ها از مدیریت رضاخانی به کار بگیرید بیان داشت: در عزل و نصب‌ها "رضاخانی" برخورد نمی‌کنم.

وی بیان داشت: من در دولت اعتدال کار می‌کنم، در عزل و نصب‌ها حفظ و حیثیت اشخاص برای من مهم است و تلاش می‌کنم به حریم شخصیتی کسی بر نخورد.

نماینده عالی دولت در مازندران در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درباره برنامه‌های شما برای حمایت از ورزشکاران گفت: در ورزش توجه ویژه‌ای داریم و در این راستا با وزیر ورزش نیز ملاقاتی برگزار کردیم،برنامه داریم که برنامه‌های ورزشی را به بخش خصوصی بکشانیم.

این مسئول درباره مسائل مطرح شده درباره مشاور رسانه‌ای استاندار مازندران بیان داشت: بحث مسائل خانوادگی را رسانه‌ها اجازه بدهند که ما خودمان حل کنیم و همه ما باید بیشتر وقت‌مان را برای توسعه استان مازندران صرف کنیم.

انتهای پیام/86004/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول