اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی کرمان:

تعامل استاندار کرمان بهترین شیوه مدیریتی است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: رزم‌حسینی استاندار جدید کرمان گفته است که با ائمه جمعه و روحانیان استان کرمان و نمایندگان و همه دلسوزان نظام تعامل می‌کند و این بهترین شیوه مدیریتی است.

تعامل استاندار کرمان بهترین شیوه مدیریتی است

احمدعلی مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از اینکه برای استان کرمان یک استاندار بومی انتخاب و منصوب کردند، خیلی خوشنودیم و خدا را شکرگزاریم.

وی افزود: رزم‌حسینی استانداری است که از بچه‌های جبهه، جنگ و سپاه بوده و آن چه از وی در زمان خدمت به نهاد مقدس سپاه سراغ داریم، فردی متدین، مؤمن، دلسوز نظام و انقلاب اسلامی و پرتلاش و کم توقع و از خانواده‌ای بسیار خوشنام و متدین و ایثارگر کرمان است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ابراز داشت: به نوبه خود از رئیس‌جمهور و مقام عالی وزارت کشور از این انتخاب به جا کمال تشکر را دارم و فکر کنم، رزم‌حسینی در بین استانداران معرفی شده در کشور از مردان درجه یک دولت باشد.

مقدم عنوان کرد: ان‌شاء‌الله رزم‌حسینی به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان کرمان با همان روحیاتی که در سپاه خدمت می‌کرد، در این پست حساس و پرمسئولیت خدمات شایسته‌ای ارائه کند و منشأ خیر و برکت ماندگار باشد.

وی بیان داشت: رزم‌حسینی به لحاظ اینکه نیرویی بومی است به طور یقین با ظرفیت‌های عظیم استان کرمان آشنایی کامل دارد، لذا امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده و به دور از هر گونه سیاسی‌کاری کرمان را به جایگاه واقعی و به قول خودش در شأن مردم کرمان برساند.

مقدم گفت: طبیعی است که برای محقق شدن این کار نیاز به چابک‌سازی مجموعه مدیران استان کرمان به ویژه مرکز استان است، زیرا استان کرمان ظرفیت‌های بالقوه فراوانی دارد که برای بالفعل شدن آنها نیاز به مدیران کارآمد و کارآزموده داریم.

وی افزود: رزم‌حسینی گفته است که با ائمه جمعه و روحانیان استان کرمان و نمایندگان و همه دلسوزان نظام تعامل می‌کند و این بهترین شیوه مدیریتی است و به قول معروف شریک عقل دیگران شدن است به شرطی که از سیاسی‌کاری پرهیز کند.

مقدم ابراز داشت: طبیعی است که هر چه این تعامل‌ها بیشتر باشد، استاندار کرمان در خدمت‌رسانی به مردم و تحقق مطالبات به حق و منطقی مردم و مقام معظم رهبری موفق‌تر می‌شود که همانا معیشت، تورم و بیکاری است.

وی اذعان داشت: موضوعی که لازم است، متذکر شوم و به طور یقین استاندار جدید کرمان هم بهتر از بنده می‌داند، این است که مدیران همیشه از عدم نظارت و یا نظارت ضعیف و همچنین عدم نظارت مستمر ضربه خورده‌اند، لذا برای جلب رضایت عمومی مردم لازم است این بخش تقویت شود، زیرا ضمن اینکه خدمت‌رسانی به مردم تسریع می‌شود، از تخلف و فساد جلوگیری به عمل می‌آید.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان تصریح کرد: ما حمایت همه‌جانبه و در صورت نیاز کمک به استاندار کرمان را در پیشبرد اهداف بزرگشان وظیفه خود می‌دانیم.

مقدم اذعان داشت: در جلسه تودیع و معارفه استانداران معمول است که مسئولان اجرایی و نظارتی سخنرانی کنند، اما سخنرانی مرعشی در مراسم تودیع و معارفه استانداران کرمان هیچ جایگاهی نداشت، زیرا وی نه مقام اجرایی و نظارتی و نه نماینده مجلس بود، بلکه یک چهره سیاسی اصلاح‌طلب تندرو وابسته به حزب کارگزاران بوده و هنوز که هنوز است با صحبت‌های خود شبهه‌افکنی می‌کند.

وی افزود: سخنرانی مرعشی با وجود اینکه رزم‌حسینی در جلسه معارفه خود بیان داشت که اختیارم را در دست هیچ گروهی نمی‌دهم، این شائبه و نگرانی را به وجود می‌آورد که مرعشی بر استاندار کرمان اعمال نفوذ دارد و از این به بعد تمام تصمیم‌های استان کرمان با نظر وی اتخاذ می‌شود، اما ما اظهارات استاندار کرمان را باور داریم و امیدواریم وی مراقبت‌های لازم در این زمینه را داشته باشد.

انتهای پیام/2446/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول