اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

توصیه‌های استاندار اسبق کرمانشاه به استاندار جدید

استاندار اسبق کرمانشاه در گفت‌و‌گو با فارس به بیان دیدگاه‌ها و تجربیات خود خطاب به استاندار جدید کرمانشاه پرداخت.

توصیه‌های استاندار اسبق کرمانشاه به استاندار جدید

سیددادوش هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: استاندار جدید کرمانشاه به‌ دنبال این باشد که مناطق اقتصادی را رونق ببخشد و البته ابراهیم رضایی‌بابادی فردی باتجربه و توانمند است.

هاشمی با تاکید بر اینکه به‌ دنبال ارائه گزارش عملکرد نیستم، گفت: در یک نمونه کاری زمانی‌که پرویزخان را در وضعیت خاکی و نامناسب تحویل گرفتم تنها 9 هکتار بود که به 400 هکتار افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه بازارچه پرویزخان باز هم نیاز به توسعه و گسترش دارد، گفت: تجارت خارجی، راه آهن، استفاده از منابع و ظرفیت‌ها از جمله مواردی است که با تدبیر و توجه بیشتر می‌تواند منشأ تحولات عظیمی در منطقه باشد.

استاندار اسبق کرمانشاه به بخش کشاورزی و استعدادها و زمینه‌های مناسب آن اشاره کرد و افزود: با توسعه باغات و کشاورزی و بهره‌وری بیشتر می‌توان اشتغال‌زایی فراوانی ایجاد کرد.

هاشمی به موقعیت بی‌بدیل استان کرمانشاه از لحاظ موقعیت توریستی و وجود هنرمندان صنایع دستی اشاره کرد و بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت باید مورد توجه قرار بگیرد، چنان‌چه طی هشت ماه گذشته هیچ کاری در این زمینه انجام نشده است.

وی تاکید کرد: در زمان تصدی استانداری کرمانشاه به فرهنگ ایثار و شهادت بسیار اهمیت می‌دادم و ساخت یادمان‌های دوران دفاع مقدس با جدیت دنبال می‌شد.

هاشمی آشنایی افراد جامعه با گنجینه ارزشمند دوران دفاع مقدس را موجب برانگیخته شدن غرور ملی دانست و متذکر شد: آشنایی با فرهنگ غنی و گنجینه ارزشمند دوران دفاع مقدس موجب پیشرفت جامعه می‌شود.

استاندار اسبق کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم کرمانشاه را باید باور کرد، عنوان کرد: از صمیم قلب باید به مردم کرمانشاه عشق ورزید، چرا که مردمان بسیار ارزشمند و خوبی دارد.

وی تمام خاطرات خود در مدت حضور در استان کرمانشاه را شیرین توصیف کرد و اذعان داشت: مردم کرمانشاه بسیار همراه هستند و البته تفاوت خدمت کردن و نکردن مسئولان را به‌خوبی می‌فهمند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول