اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

مسائل اقتصادی اولویت نخست استاندار جدید کرمان باشد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: استاندار جدید کرمان مسائل اقتصادی را در اولویت نخست کار خود قرار دهد.

مسائل اقتصادی اولویت نخست استاندار جدید کرمان باشد

محسن جلال‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: ما به عنوان بخش خصوصی هیچ دخالتی در انتخاب استاندار جدید کرمان نداشتیم و فقط سعی کردیم، بین نمایندگان و طیف‌های مختلف برای انتخاب استاندار همگرایی ایجاد کنیم تا مدیر ارشد استان کرمان از حمایت همه برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه خوشحال هستیم که استاندار جدید کرمان از فعالان بخش خصوصی است، افزود: تاکنون جلسه‌ای با علیرضا رزم‌حسینی به عنوان استاندار جدید کرمان نداشتم و فقط به‌صورت تلفنی تبریک و آمادگی خود برای همکاری را اعلام کردم.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران عنوان کرد: با توجه به شناختی که از استاندار جدید کرمان دارم به نظر می‌رسد، وی با سوابقی که دارد، بتواند در استان کرمان و به ویژه مسائل اقتصادی مؤثر باشد.

جلال‌پور با اشاره به اینکه در روز ملی صادرات جلسه‌ای با حضور بخش خصوصی و استاندار جدید کرمان برگزار می‌شود، افزود: استاندار کرمان برای بهره‌گیری از تجربه‌ها و ظرفیت‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اعلام آمادگی کرده است.

وی عنوان کرد: مهمترین خواسته ما به عنوان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی از استاندار کرمان این است که باور، اعتماد، اعتقاد و احترام به بخش خصوصی و فعالیت اقتصادی را اولویت نخست کار خود قرار دهد.

این فعال بخش اقتصادی در مورد عملکرد 100 روزه دولت گفت: این عملکرد در بخش‌های مختلف قابل بررسی است و دولت در بخش بین‌المللی بیش از انتظار ظاهر شد.

جلال‌پور با بیان اینکه دولت در بحث اقتصادی فقط نگاه و بررسی به وضعیت موجود داشت، افزود: دولت در بخش اقتصادی اقدام چشمگیری نداشت و انتظار ما بیش از این است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با بهبود فضای بین‌المللی در بخش‌های اقتصادی هم رویکردهای بهتری انجام شود. 

انتهای پیام/80019/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول