اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی تعلیق شده حزب کارگزاران:

استاندار جدید کرمان کارهای استانداران قبلی را تکمیل کند

سخنگوی تعلیق شده حزب کارگزاران خطاب به استاندار جدید کرمان گفت: هر کاری که نجار، دهمرده و رئوفی‌نژاد و استانداران قبلی انجام داده‌اند را تکمیل کنید، چراکه این کارها ثروت کرمان است.

استاندار جدید کرمان کارهای استانداران قبلی را تکمیل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید حسین مرعشی عصر امروز در آیین معارفه استاندار جدید کرمان خطاب به وزیر کشور گفت: از وزیر محترم کشور می‌خواهم تا پیام تشکر مردم کرمان را به رئیس جمهور برساند و تاکید کند بر اینکه دولت تدبیر و امید باید موفق باشد.

وی عنوان کرد: ملت ما هیچ ریسکی را برای این دولت نمی‌پذیرد و دولت باید با قاطعیت هر چه تمام گام بر دارد، همان‌گونه که در 100 روز گذشته اینگونه اقدام کرده است.

سخنگوی تعلیق شده حزب کارگزاران ابراز داشت: من به عنوان یک کرمانی از نجار استاندار سابق کرمان تشکر می‌کنم و قدردان دولت و وزیر کشور به دلیل انتخاب علیرضا رزم‌حسینی هستم.

مرعشی ابراز داشت: استاندار جدید کرمان باید به حدود 3 میلیون نفر جمعیت خدمت کند و باید به این نکته توجه داشته باشد که مردم گرفتار بوده و مشکل دارند و گرچه کارها پیش رفته، اما باید گام‌های بلندتری برای استان کرمان برداشته شود.

وی بیان داشت: ما باید در کرمان مزیت خلق کنیم و در استان کرمان ظرفیت‌های فراوانی در این زمینه وجود دارد.

سخنگوی تعلیق شده حزب کارگزاران افزود: مروری بر تاریخ کرمان این موضوع را ثابت می‌کند که همیشه حاکمان و فرمان‌روایان کارهای حاکمان قبل از خود را تخطئه کرده و زیرسئوال برده‌اند.

مرعشی با اشاره به اینکه وکیل‌الملک تنها حاکمی بود که در کرمان این کار را انجام نداد، خطاب به استاندار جدید کرمان ابراز داشت: آقای رزم‌حسینی شما هم باید مانند وکیل‌الملک باشید و هر کاری که نجار، دهمرده و رئوفی‌نژاد و استانداران قبلی انجام داده‌اند را تکمیل کنید، زیرا این کارها ثروت کرمان است و کارهای جدید هم انجام بدهید.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول