اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق ارشاد همدان:

استاندار کرمانشاه اعتدال را اولویت کاری خود بداند

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه اولویت کاری استاندار کرمانشاه شعار دولت یعنی اعتدال باشد، گفت: استاندار فارغ از گرایش‌های معمول افراطی به مردم خدمت کند.

استاندار کرمانشاه اعتدال را اولویت کاری خود بداند

محمدحسین ترکمن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: استاندار کرمانشاه فارغ از گرایش‌های معمول افراطی به خدمت کردن به مردم بپردازد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه 10 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده، گفت: مردم استان کرمانشاه در مقاطع مختلف وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رسانده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت کاری استاندار کرمانشاه شعار دولت یعنی اعتدال باشد، بیان داشت: استاندار کرمانشاه با مسئولان تعامل داشته باشد تا بتواند با کمک همه افراد متخصص و باتجربه برای رفع مشکلات و پیشرفت استان کرمانشاه برنامه‌ریزی کند.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان متذکر شد: استفاده از نیروهای بومی از توقعات و انتظاراتی است که استاندار کرمانشاه می‌تواند به آن عمل کند.

مدیرکل سابق صدا و سیمای استان کردستان اعلام کرد: پیشینه سیاسی و اجرایی ابراهیم رضایی‌بابادی را خوب می‌شناسیم و هیچ مطالبه فردی از او نداریم.

وی با اشاره به اینکه مطالبه عمومی مردم استان کرمانشاه رفع بیکاری است، ادامه داد: استاندار برای کاهش بیکاری اقدامات دقیق و کارشناسی انجام بدهد.

ترکمن تصریح کرد: مشورت با نماینده ولی فقیه در استان و تعامل با نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در موفقیت استاندار تاثیر بسیار زیادی دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی نسبت به استفاده از نیروهای افراطی هشدار داد و گفت: استاندار حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها را در بعد فرهنگی و معنوی سرلوحه کار خود قرار بدهد.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول