اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه استان کرمانشاه:

استاندار کرمانشاه به ‌عنوان والی در نظام اسلامی فراجناحی عمل کند

دبیر حزب موتلفه استان کرمانشاه با تاکید بر تعامل و همدلی همه مردم و مسئولان و نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با استاندار کرمانشاه، گفت: استاندار به‌ عنوان والی در نظام اسلامی فراجناحی عمل کند.

استاندار کرمانشاه به ‌عنوان والی در نظام اسلامی فراجناحی عمل کند

محمد کرمی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در نظام اسلامی و ایران مسئله خدمت به مردم است که همواره باید مدنظر مسئولان قرار بگیرد.

به گفته وی، افرادی که در ترکیب دولت‌ها مسئولیت مهمی را بر عهده می‌گیرند، باید از دو منظر نگاه درونی و بیرونی به موضوعات توجه داشته باشند.

کرمی‌راد تاکید کرد: نگاه درونی همان مراقبت از نفس است که بازتاب آن در آخرت جلوه‌گری می‌کند و چارچوب نگاه بیرونی خدمت واقعی به مردم است.

نماینده پیشین مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات امام راحل که مردم را ولی نعمت مسئولان می‌دانستند، تصریح کرد: کلیدی‌ترین عناصر در تعیین سرنوشت مردم، خود آن‌ها هستند.

رئیس اسبق مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم در حساس‌ترین مواقع از جمله انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و راهپیمایی‌ها و... شرکت دارند و پشتوانه انقلاب هستند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: استان کرمانشاه دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به‌فردی در غرب کشور است، اما با توسعه نیافتگی‌های بسیاری رو به‌روست و آن‌چه می‌تواند به کاهش این امر کمک کند، برنامه‌هایی در چارچوب توسعه و پیشرفت و آبادانی است.

رئیس اسبق پژوهشکده علوم دفاعی و امنیت ملی دانشگاه امام حسین (ع) اذعان داشت: اگر استاندار جدید کرمانشاه ملاک عمل خود را موضوعات کلان از جمله مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان قرار دهد، به طور حتم می‌تواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی، پیگیری کردن وضعیت پروژه پالایشگاه آناهیتا توسط استاندار جدید را اولویتی مهم اعلام کرد و ادامه داد: تسریع در اجرای راه‌آهن غرب کشور و پروژه‌هایی که از اقدام باز مانده، می‌تواند موضوعات مهمی برای استاندار به‌شمار آید.

دبیر حزب موتلفه استان کرمانشاه ابراز داشت: استان کرمانشاه یکی از استان‌های چهار فصل به‌شمار می‌رود و باید در زمینه بنیه کشاورزی قوی شود و در این خصوص باید از کارشناسان مجرب و قوی استفاده کرد تا استان به‌عنوان قطب مهم کشاورزی در کشور مطرح شود.

این فرمانده نظامی دوران دفاع مقدس تشکیل زیرساخت‌های مربوط به امورات فرهنگی و معنوی و تقویت آن‌ها را از دیگر مسائل مهم دانست و گفت: استاندار به‌عنوان والی در نظام اسلامی فراجناحی عمل کند.

کرمی‌راد تصریح کرد: مسئولان با سلایق و تجربیات مختلف خود می‌توانند در راستای حفظ وحدت و یکپارچگی در بین آحاد مختلف مردم گام بردارند.

دبیر حزب موتلفه استان کرمانشاه بیان داشت: راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه می‌تواند گره‌گشای بسیاری از موضوعات باشد.

وی با تاکید بر تعامل و همدلی همه مردم و مسئولان و نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با استاندار کرمانشاه، خاطرنشان کرد: امیدوارم استاندار کرمانشاه بتواند با انجام کارهای زیربنایی و ماندگار، کارنامه درخشانی در پایان مسئولیت رقم بزند.

انتهای پیام/2700/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول