اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

استاندار کرمانشاه از افراد متخصص و متعهد استفاده کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: استاندار کرمانشاه نباید در عزل و نصب‌ها از القائات افراد بی‌صلاحیت تاثیر بپذیرد و از افراد توانمند، متخصص و متعهد در واگذاری مسئولیت‌ها استفاده کند.

استاندار کرمانشاه از افراد متخصص و متعهد استفاده کند

آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: استاندار کرمانشاه سعی کند در میان چالش‌ها به‌وظیفه خود عمل کند و مشی مقام معظم رهبری را در منش سیاسی خود حاکم بداند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: استاندار به اختلافات و کشمکش‌ها توجه نکند و اجازه ندهد بر چنین مسائلی دامن زده شود. 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، موضوعات امنیتی، نظام فرهنگی و رفع بیکاری در استان کرمانشاه را سه محور اصلی اولویت کاری استاندار قلمداد کرد.

ممدوحی با اشاره به اینکه استاندار سیاست خود را بر سیاست‌های جزئی حاکم کند، بیان داشت: کرمانشاه نیازمند توجه بسیار زیادی است، چراکه شاهد مشکلات و کاستی‌های فراوان در آن هستیم.

به گفته وی، استاندار نباید در عزل و نصب‌ها از القائات افراد بی‌صلاحیت تاثیر بپذیرد و سعی کند از افراد توانمند، متخصص و متعهد در واگذاری مسئولیت‌ها استفاده کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: روحانیت به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مورد توجه استاندار قرار بگیرد و با کمک و راهنمایی روحانیت امور را پیش ببرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: استاندار جدید دارای سوابق اجرایی متعددی است و امیدواریم در راه خدمت به مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان کرمانشاه موفق عمل کند.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول