اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهربابک در مجلس:

استاندار جدید کرمان خط اعتدال را دنبال کند

نماینده مردم شهربابک در مجلس گفت: استاندار جدید کرمان باید مواظب باشد که به افراد تندرو و افراطی نزدیک نشود و خط اعتدال را دنبال کند.

استاندار جدید کرمان خط اعتدال را دنبال کند

حسین فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با تبریک انتصاب رزم‌حسینی استاندار دولت یازدهم در دیار کریمان اظهار داشت: استاندار جدید کرمان باید مواظب باشد که به افراد تندرو و افراطی نزدیک نشود و خط اعتدال را دنبال کند که خط دولت و روحانی است.

وی با تشکر فراوان از اسماعیل نجار استاندار سابق کرمان گفت: نجار مدیری خدوم، پرتلاش، ولایی و خستگی‌‌ناپذیر بود که طی چند سال حضور در کرمان با تمام توان و صداقت در خط ولایت و خدمت به مردم تلاش کرد و خدمات خوبی برای استان کرمان داشت.

این نماینده مجلس بیان داشت: برای انتخاب علیرضا رزم‌حسینی به عنوان استاندار جدید کرمان از هیئت دولت، وزیر کشور و امیری معاون پارلمانی وزیر کشور قدردانی می‌کنم.

فتاحی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان کرمان برای انتخاب علیرضا رزم‌حسینی تلاش کردند و اصلاح‌‌طلبان کرمان هم در این راستا از کمک‌های خود دریغ نکردند.

وی رزم‌حسینی را از یادگاران دوران دفاع مقدس و از نیروهای انقلابی و معتدل استان کرمان خواند و ابراز داشت: استاندار جدید کرمان در مسائل اقتصادی می‌تواند، نقش خوبی داشته باشد، زیرا بعد از اینکه از سپاه خارج شد، فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی را دنبال کرد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: قطعا مجمع نمایندگان کرمان تلاش می‌کند که رزم‌حسینی در انجام برنامه‌های خود موفق شود و ما نمایندگان هر کاری از دست‌مان برآید، انجام می‌دهیم و برای موفقیت استاندار جدید کرمان و دولت از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم، زیرا اعتقاد داریم کشور باید به بهترین نحو ساخته شود.

فتاحی همچنین به استاندار جدید کرمان توصیه کرد که از افراد افراطی و تندرویی دوری کند که همیشه دنبال منافع خودشان هستند و خسارت‌های زیادی را به کشور وارد کرده‌اند.

وی افراد افراطی و تندرو را عامل اختلاف عمیق بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان دانست و اذعان داشت: همین افراد تندرو کروبی و میرحسین را به این مرحله کشاندند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه تندروها دلشان برای کشور، استان کرمان و رزم‌حسینی نمی‌سوزد، تصریح کرد: استاندار جدید کرمان باید مواظب باشد که به این افراد افراطی نزدیک نشود و خط اعتدال را دنبال کند که خط دولت و روحانی است.

فتاحی عنوان کرد: از استاندار جدید کرمان می‌خواهم که برای ایجاد وحدت و یکپارچه‌سازی بین نظام و مردم تلاش کند.

وی خواستار توجه ویژه استاندار جدید کرمان به توسعه صنعتی و معدنی کرمان، ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری دیار کریمان شد و ابراز داشت: توجه به بخش خصوصی و سوق دادن سرمایه‌های استان کرمان به سمت اشتغالزایی در اولویت کاری رزم‌حسینی قرار گیرد.

انتهای پیام/80019/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول