اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

هزینه‌کرد 13 میلیارد ریالی طرح‌های‌ اشتغال‌زایی امداد سرایان

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 13 میلیاردریال برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد سرایان هزینه شد.

هزینه‌کرد 13 میلیارد ریالی طرح‌های‌ اشتغال‌زایی امداد سرایان

حسن حلوانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی زمینه فعالیت را برای مددجویان فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها از آغاز سال جاری تاکنون از محل  تسهیلات بانکی و اعتبارات قرض‌الحسنه کمیته امداد امام خمینی ایجاد شده است، ادامه داد: در این مدت 232 طرح اشتغال‌زایی انجام شده است.

نوع طرح‌ها متناسب با نیاز شهرستان

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان با بیان این‌که برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی 13 میلیارد و 128 میلیون ریال هزینه شده است، افزود: با اجرای این طرح‌ها برای 241 نفر شغل ایجاد شده است.

حلوانی نوع طرح‌ها را متناسب با شرایط این شهرستان دانست و گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های دامپروری، صنایع‌دستی، مغازه‌داری و کشاورزی اجرا شده است.

وی با اشاره به مجموع طرح‌های اشتغال‌زایی اجرا شده در سرایان، اذعان داشت: تعداد 59 طرح آن از محل منابع کمیته امداد امام خمینی بوده است.

اولویت شغلی با مددجویان است

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان یادآور شد: همچنین تعداد 173 طرح آن از منابع قرض‌الحسنه بانکی تامین شده است.

حلوانی با بیان این‌که فرصت‌های شغلی ایجاد شده با اولویت مددجویان، فرزندان آنها و افراد ساکن در روستاهای این شهرستان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: این روند تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول