اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

16 آذر یادآور خوی رژیم شاهنشاهی است

امام جمعه شهر تاکستان گفت: 16 آذر ماه یادآور خوی استکبار و رژیم شاهنشاهی است.

16 آذر یادآور خوی رژیم شاهنشاهی است

آیت‌الله علی اسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان ضمن گرامیداشت 16 آذر ماه روز دانشجو اظهار داشت: شهادت جمعی از دانشجویان متعهد در دانشگاه تهران، 25 سال پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در شانزدهم آذر ماه 1332 چهره پلید و خوی جنایتکارانه استکبار و رژیم شاهنشاهی را اثبات کرد.

وی افزود: 16 آذر ماه در حقیقت یادآور روزی است که با ورود یک سناتور آمریکایی دانشجویان مبارز و متعهد به میدان آمده و برابر رژیم گارد شاهنشاهی ایستادگی کردند که سبب به خاک و خون کشیده شدن این تعداد از دانشجویان شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تبعیت از نظام و وفاداری به ولایت فقیه را عامل عزت برای مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: این حرکت دشمنان اسلام و آمریکای جنایتکار در کشتار تعدادی از دانشجویان متعهد باید همواره به عنوان سند دژخیمی استکبار مورد توجه قرار گرفته و یاد و خاطره شهدای 16 آذر گرامی داشته شود.

اسلامی ضمن تسلیت آغاز صفر ابراز داشت: شهادت امام حسین (ع) به فرمان خدا بوده که این اولاد پیغمبر در خون خود غرق شود.

این مسئول اضافه کرد: بنا به روایات شیعی حضور ارزشمند و معنوی حضرت زینب (س) مصیبت‌های عاشورا را انتقال داد و ظلم آشکار بر خاندان رسول‌الله (ص) را افشا کرد.

امام جمعه شهر تاکستان با تأکید بر اینکه تقوا همواره عامل رهایی انسان از شقاوت است، ابراز امیدواری کرد که تمام شیعیان با مکتب‌داری عاشورا برای ایجاد اقتدار و عزت در جهان تلاش کرده و به نشر معارف دین مقدس اسلام بپردازند.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول