اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس مطرح کرد

نمایش مقاومت و ایستادگی دانشجویان در 16 آذر ماه

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت و ایستادگی دانشجویان در 16 آذر ماه به نمایش درآمد.

نمایش مقاومت و ایستادگی دانشجویان در 16 آذر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با تبریک فرا رسیدن 16 آذر ماه اظهار داشت: امروز به عنوان فرصتی دوباره برای بررسی هویت تاریخی و رسالت ملی و دینی دانشجو فراروی ما قرار گرفته است.

وی با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان دانشجو و تبریک این روز به تمام دانشجویان همیشه سربلند کشور افزود: روز دانشجو پیشاهنگ انقلاب اسلامی است که سال‌ها در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار شده است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 16 آذر ماه به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی در تاریخ این سرزمین به ثبت رسیده است.

عارفی با بیان اینکه روز دانشجو از سال 32 تاکنون همچنان از اهمیت تاریخی برجسته‌ای در ایران برخوردار بوده است، عنوان کرد: دانشجویان این مرز و بوم همچون گذشته با رشد و شکوفایی علمی در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/80003/ق10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول