اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

16 آذر نقطه عطف مبارزات ضد استکباری است

امام جمعه پلدختر گفت: 16 آذر نقطه عطف مبارزات ضد استکباری است و دانشجویان پرچمدار مبارزه با استعمار و استبداد هستند.

16 آذر نقطه عطف مبارزات ضد استکباری است

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پلدختر با گرامیداشت 16 آذر، روز دانشجو اظهار کرد: آذرماه نقطه عطف مبارزات ضد استکباری است و دانشجویان پرچمدار مبارزه با استعمار و استبداد هستند.

وی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دو نهاد جدایی‌ناپذیر هستند که به عنوان مراکز علمی و دینی کشور همچون دو بال یک پرنده فعالیت می‌کنند، گفت: موفقیت دانشجو در توجه به مسایل دینی و اسلامی است و دانشجویان باید در کنار علم و تحصیل خود خدا را فراموش نکنند.

لروند افزود: دانشجو باید با شناخت دقیق و تحلیل درست و منطقی مسایل سیاسی کشور و جهان، از بصیرت و معرفت کافی برخوردار باشد.

امام جمعه پلدختر در ادامه گفت: در گردهمایی ائمه جمعه اهل قلم کشور مقاله امام جمعه پلدختر که سبک زندگی غربی و معایب آن است، جزو سه مقاله برتر شناخته شد.

در پایان نماز جمعه در مراسمی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان از کتاب "کشکول"حجت‌الاسلام لروند امام جمعه پلدختر رونمایی شد.

امام جمعه پلدختر در حاشیه این پرده‌برداری به خبرنگار فارس گفت: این کتاب دارای موضوعات مختلف از جمله حکایت‌های آموزنده، پیشینه قوم لر، پندهای جاودانه، لطیفه‌های شیرین، شگفتی‌های خلقت، بزرگان سرزمین کهنسال، خواص خوراکی‌ها، آیینه عبرت و گزیده اشعار ناب در 212 صفحه است.

انتهای پیام/2304/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول